Ze adverteerd niet je moet er op goed geluk langs hopen dat ze vrij is. Heeft blijkbaar veel vaste klanten die via de app met haar afspreken.Adverteert zoey ook? Of kan je alleen zonder afspraak op goed geluk bij haar langs?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe adverteerd niet je moet er op goed geluk langs hopen dat ze vrij is. Heeft blijkbaar veel vaste klanten die via de app met haar afspreken.Adverteert zoey ook? Of kan je alleen zonder afspraak op goed geluk bij haar langs?
Ze adverteerd niet je moet er op goed geluk langs hopen dat ze vrij is. Heeft blijkbaar veel vaste klanten die via de app met haar afspreken.
Klopt helemaal. Veel vasteklanten(alleen maar). En ze is en nu de komende dagen van zondag tot dinsdag.
Misschien heb je geluk dat ze tijd voor je heeft.
Ik vind haar een topper.
Ik ben al geweest en snel weer bij haar langs.28 29 en 30 april ook voor de liefhebbers
Wat een toppertje is het heIk ben al geweest en snel weer bij haar langs.
Toppertje
Rianne is een goede tweede!Betere en lekkere dvp vind je niet
Welke dag en tijd was je geweest?Heb het idd wel eens nagevraagd, maar weet dat Zoey er toen in de tijd voor openstond.
Van de week ook weer een x geweest, was een prima beztting.
Voor almelo begrippen 5-9 dames.
Maandag of dinsdag was ik .Welke dag en tijd was je geweest?
kamer 7 is een aanrader.Zijn er nog aanraders en hoe is de bezetting momenteel?
Is zij dat van de Domicaanse republiek?kamer 7 is een aanrader.
leuke aardige dame. spreekt nl
gewoon proberen
klopt. ik hou van haar hoor.Is zij dat van de Domicaanse republiek?
Wat ik hoor, beginnen de eerste dames om 11 a 12 uur.Normaal ben ik altijd in de avond, maar is er in de ochtend ook bezetting? Of eind van de middag?
bedoel je niet Brazilie?Is zij dat van de Domicaanse republiek?
nee. ze komt uit de domicaanse rep.bedoel je niet Brazilie?
Welke kamer was je?Ah dan was ik bij een andere..
Ook 7 dacht ikWelke kamer was je?
was er gisteravond ook. Op 7 een iets rijpere latina met een wat steviger onderstel. Sprak wel goed NL maar zei inderdaad uit brazilie te komen. aangezien ik had gelezen dat er op 7 goede ervaringen met een Dominicaanse werden gedeeld de gok niet genomen.Ook 7 dacht ik