Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZondag was ik een keer geweest er was maar 1 dame aanwezig maar het kan nu uiteraard anders zijn.Ik ben nog nooit op deze locatie geweest, maar zondag kom ik er langs. Is het wat daar op zondagmiddag qua bezetting...?
1 dame kan genoeg zijn natuurlijk... maar nee dat wordt niks dan denk ik... thanxZondag was ik een keer geweest er was maar 1 dame aanwezig maar het kan nu uiteraard anders zijn.
is gewoon altijd een verassing, maar er zijn altijd ong. 5 dames1 dame kan genoeg zijn natuurlijk... maar nee dat wordt niks dan denk ik... thanx
Hij bedoelt dat er niet veel dames aanwezig zijn het aanbod is schaars zeker voor een raampand die 24 dames kan herbergen. Ik vind het aanbod ook niks te weinig dames om uit te kiezen en de meesten zijn op leeftijd ben daar ook vaak met onverrichter zake naar huis gegaan.er zijn meerdere dames aanwezig. En zeker 3 leuke dames. Zoey, Fayah, Sofia , dus weet niet? beetje onzin hoor wat je hier vertel
Altijd wel een leuke dame in Almelo. ik ga er graag heen.
Voor alle zekerheid, Almelo heeft 2 "rld's" hè? Hebben jullie het wel over dezelfde?er zijn meerdere dames aanwezig. En zeker 3 leuke dames. Zoey, Fayah, Sofia , dus weet niet? beetje onzin hoor wat je hier vertel
Altijd wel een leuke dame in Almelo. ik ga er graag heen.
paar? ken er maar een?onzin verhaal, er zijn altijd meer dan 2 dames.
Almelo kan je niet vergelijken met denhaag of wat dan ook.
wees blij dat het nog in Almelo kan. in Enschede bijv. is gewoon niks op paar prive clubs na waar je de hoofdprijs voor moet betalen.
Mijn ervaringen met haar zijn altijd wel goed geweest. Kom niet vaak meer in Almelo dus is al weer paar maand terug dat ik haar bezocht.En Rianne dan wat is jullie ervaring van haar
Altijd goede ervaringen mee gehad maar er zijn altijd wel klagers. Is de laatste tijd wel rustig rond deze goedlachse dame.En Rianne dan wat is jullie ervaring van haar
Wie heeft dit nou eigenlijk bepaald en waarom is hij er zo mee akkoord? Objectief is ie niet want hij was zelf negatief over haar diensten..Dus reacties mogen alleen positief zijn volgens jou?
Je moet gewoon alles kunnen posten vind ik.
Echt iemand zwart maken of uitschelden en dat soort dingen is een ander verhaal.
Maar dat is in het topic van Rianne niet het geval. dus ik blijf het raar vinden. maargoed.
Tja dat weet ik ook nietwaarom is dat topic gesloten dan?
positief en negatief mag toch ook gepost worden?
Ik ben 1x bij haar geweest en het was een Topper, binnenkort ga ik weer een afspraak maken. ben benieuwd.
Waarschijnlijk klaagt ze hier vandaar.Tja dat weet ik ook niet
Zij klaagt niet was zelfs een beetje verbaasd over de negatieve reacties. Mss wel een gefrustreerde klantWaarschijnlijk klaagt ze hier vandaar.