Algemeen Almelo algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Almelo, zijn echt wel toppers te vinden.
ik ben snel tevreden volgensmij. al zit er echt behoorlijk verschil in wat ze doen.
Als een dame goed is blijf ik daarbij meestal, of klein beetje wandellen.
Ben heel tevreden over Almelo :) je kan daar ook mooi rustig wandellen zonder grote drukte van medewandelaars. Heerlijk, ze moeten alleen de boel eens opknappen daar. nieuwe airco / verwarming / douche kranen vervangen en zo is er wel meer.
In Almelo zit maar 1 topper ..Zoey 😊

Zoey is dan jouw type en je bent een fan. Prima hoor dat mag. Voor mij Rianne. Zoey is me te groot en te donker. Ik val om klein en echte blondines. Is maar 1 topper dus :p

Zoey is dan jouw type en je bent een fan. Prima hoor dat mag. Voor mij Rianne. Zoey is me te groot en te donker. Ik val om klein en echte blondines. Is maar 1 topper dus :p
Hahaha ..te groot en te donker ???
Volgens mij heb je haar nog nooit gezien

Het wordt tijd dat jij je horizon gaat verbreden knul, rianne geeft slechte dienstverlening knul. Alleen maar aan het lachen en giechelen om haar eigen grappen daarnaast gooit ze je van haar af als je aan het klaarkomen bent.

Het wordt tijd dat jij je horizon gaat verbreden knul, rianne geeft slechte dienstverlening knul. Alleen maar aan het lachen en giechelen om haar eigen grappen daarnaast gooit ze je van haar af als je aan het klaarkomen bent.
Wat ben je fel zeg. Was ik nog maar een knul.

Ik zou bijna gaan denken dat je een soort fanboy van haar bent of een slaafje die even een slecht berichtje schrijft over een collega.
Ga jij gewoon naar haar en ik kies een ander. Is gewoon een kwestie van klik en smaak met een dame.
Ik val gewoon niet op types als Zoey en geef de voorkeur aan de kleiner gebouwde meiden. Heb verder geen klachten over Rianne maar kom dus gewoon bij meerdere dames maar prima dat jij naar die andere gaat.

Zoey is gewoon de nummer 1 in Almelo :love:
Maar er zijn er meer, ieder zijn smaak. zo is het toch
laat iedereen in zijn waarde. Ben maar 1x bij Rianne geweest en dat was toen prima. Gelukkig kan iedereen zelf kiezen welke dame het beste of leukst is.

Terug
Bovenaan Onderaan