Algemeen Almelo algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Almelo, zijn echt wel toppers te vinden.
ik ben snel tevreden volgensmij. al zit er echt behoorlijk verschil in wat ze doen.
Als een dame goed is blijf ik daarbij meestal, of klein beetje wandellen.
Ben heel tevreden over Almelo :) je kan daar ook mooi rustig wandellen zonder grote drukte van medewandelaars. Heerlijk, ze moeten alleen de boel eens opknappen daar. nieuwe airco / verwarming / douche kranen vervangen en zo is er wel meer.
In Almelo zit maar 1 topper ..Zoey 😊

Zoey is dan jouw type en je bent een fan. Prima hoor dat mag. Voor mij Rianne. Zoey is me te groot en te donker. Ik val om klein en echte blondines. Is maar 1 topper dus :p

Zoey is dan jouw type en je bent een fan. Prima hoor dat mag. Voor mij Rianne. Zoey is me te groot en te donker. Ik val om klein en echte blondines. Is maar 1 topper dus :p
Hahaha ..te groot en te donker ???
Volgens mij heb je haar nog nooit gezien

Het wordt tijd dat jij je horizon gaat verbreden knul, rianne geeft slechte dienstverlening knul. Alleen maar aan het lachen en giechelen om haar eigen grappen daarnaast gooit ze je van haar af als je aan het klaarkomen bent.

Het wordt tijd dat jij je horizon gaat verbreden knul, rianne geeft slechte dienstverlening knul. Alleen maar aan het lachen en giechelen om haar eigen grappen daarnaast gooit ze je van haar af als je aan het klaarkomen bent.
Ik ben vroeger 1x bij Rianne geweest .Ze is wel mijn type maar kan bij lange na niet tippen aan Zoey

Terug
Bovenaan Onderaan