De prijzen die ik gangbaar vind en nog wil betalen zijn:
50€ vluggertje 20min
incl: pmc nmc beffen en liefst ook zoenen
70 tot 90€ voor 30min (maar dan verwacht je uiteraard een topservice)
100 tot 120€ voor 45min
130 tot 150€ voor 60min
incl:
Pzc, zoenen, beffen, vingeren, nmc, verschillende standjes (en soms nog meer) en zo vaak klaarkomen als je wilt. Voor anaal wil ik eventueel 40 a 50€ bijbetalen als ik er zin in heb.
Niemand betaalt graag teveel en als je rondkijkt zijn er zeker dames die binnen deze prijzen werken en een zeer goede service bieden.
Dus een tip voor de dames, houdt bovenstaande aan als richtprijs incl. de vermelde mogelijkheden, heb je iets speciaals in de aanbieding zoals anaal of andere niet courante zaken reken daar dan een extra voor maar wees hier dan zeer duidelijk in bij de communicatie op voorhand. Uiteraard houdt je aan gemaakte afspraken.
Een echt tevreden klant komt terug en zal jou hier misschien aanbevelen, als een klant niet echt tevreden is komt hij niet terug en zal mogelijk nog een slechte recensie schrijven ook waardoor je potentiële klanten misloopt.
Je moet jezelf afvragen wat je het liefst hebt:
- Een klant die één keer 200 of 250€ aan jou uitgeeft
- een klant die meermaals terug komt en telkens 100 tot 150€ betaalt.
Er zijn dames die op die manier een vast cliënteel opbouwen met klanten waar ze zichzelf goed bij voelen en op die wijze genoeg verdienen zonder dat ze nog veel moeten adverteren.