Kijk... als je jong bent... neuk je vrouwen van je eigen leeftijd... Als je ouder wordt... probeer je nog altijd je geluk bij diezelfde leeftijdsgroep... wellicht met wisselend succes.Wat ik eigenlijk probeer te zeggen Marco, ik sex gewoon geen € 200,00 waard vind, hoe lekker ze ook is.
Het is niet dat ik het niet kan betalen, want dat kan ik makkelijk, maar het voelt gewoon onnatuurlijk voor mij.
Daar komt bij dat ik ook wel eens sex hebt buiten het betaalde circuit, misschien voelt dat technisch misschien wel wat minder, maar ik voel mij wel meer het mannetje.
Misschien dat ik er misschien later, in een andere levensfase er ander over ga denken, maar nu is het voor mij dat ik naar de hoeren ga, alleen om een beetje stoom af te blazen. En vaak vind ik het wandelen nog spannender dan de wip zelf.
Maar... vanaf een zekere leeftijd... kan je natuurlijk nog altijd vrouwen van je eigen leeftijd krijgen... zelfs als je 70 bent! Haha! Maar... voor de jonge, aantrekkelijke dames... zal je dan toch wat anders moeten verzinnen he! Zodoende.