Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNu, bij Sharon hoef je wat dat betreft écht niet te klagen hoor!Klopt,maar de standaard dingen horen gewoon Inc te zijn. Als pzc niet Inc is. Scroll ik al verder.
Als je dan toch zo met de klanten meeleeft kan je ook een normaal aanvaarbare prijs vragen voor diensten waar je geen problemen mee hebt en niet aanbieden wat je zelf niet graag doet ipv daar nog eens extra munt proberen uit te slaan.Misschien toch de kans laten aan 'klassieke' klanten om niet de volle pot te betalen als ze er niets aan hebben.
Flexijob zoeken of minder neuken.Zelfs 150 is voor de meeste mensen te duur geworden.
Wat vind jij dan een eerlijke prijs @Some ?Wil je een 'eerlijke' prijs aanbieden, stel jezelf dan deze vraag:
Zou ik zelf dat bedrag neerleggen voor sex? In 95% van de gevallen zal een dame 'nee' antwoorden.
Meestal komt er dan zelfs het arrogante 'ik zou nooit voor sex betalen' bij.
Wat vind jij dan een eerlijke prijs @Some ?
Voor 60 volle minuten, zoenen, tongzoenen, PZC, vingeren, squirten, NMC, meerdere keren klaarkomen (als je dat kan), meerdere standjes...
Bekijk bijlage 83905
Precies zo!Maar.... Die moet je natuurlijk wel als klant willen.
Die moet je mij toch eens uitleggen.zoenen, ja
tongzoenen, ja
PZC, ja
vingeren, ja
squirten, optie
NMC, optie
meerdere keren klaarkomen (als je dat kan), natuurlijk
meerdere standjes.. Vraag je voor elk standje een bedrag dan ??
Maar jij wilt toch ook gebeft worden ?
Moeten wij dan geld vragen. En beflapje gebruiken
Voor prive ontvangst is het tegenwoordig 150 voor 30 minuten. In Amsterdam te minste.150 is tegenwoordig het standaard uurtarief.
Dat daar niet zomaar cim/swallow of anaal bijzit kan ik wel begrijpen.
Als je voor 150 echter al niet mag zoenen, beffen of pzc (als je eigen hygiëne in orde is) hebben we een ander verhaal natuurlijk.
Mijn excuses!zoenen, ja
tongzoenen, ja
PZC, ja
vingeren, ja
squirten, optie
NMC, optie
meerdere keren klaarkomen (als je dat kan), natuurlijk
meerdere standjes.. Vraag je voor elk standje een bedrag dan ??
Maar jij wilt toch ook gebeft worden ?
Moeten wij dan geld vragen. En beflapje gebruiken
Zolang mensen dit blijven betalen.Voor prive ontvangst is het tegenwoordig 150 voor 30 minuten. In Amsterdam te minste.
Waarom zou ik iemand moeten antwoorden die niet eens snapt wat hij heeft gelezen?Flexijob zoeken of minder neuken.
Iedereen heeft zijn eigen prijsplafond voor betaalde sex, de meeste mannen kunnen zich ondertussen wel vinden in 150€ voor een uurtje.
Waarom zou Sharon speciaal voor jou haar benen opendoen voor minder?
Daar beslist iedere dame zelf over en heeft 0,0 met de prijs te maken.een stroom van mannen over zich heen laten gaan
Het antwoord zit in wat je hebt gequote.Wat vind jij dan een eerlijke prijs @Some ?
Ik ben vrij zeker wat ik gelezen heb.Waarom zou ik iemand moeten antwoorden die niet eens snapt wat hij heeft gelezen?
Lees eerst zelf eens wat je heb gequote, daar zie ik anders ook geen antwoord op. (niet dat dat moet voor mij, maar als je het verdere verloop van de discussie daar wil op baseren moet je niet eerst de bal proberen terug te kaatsen)@Some
Jij bent een politieker zeker? Je geeft geen antwoord op mijn vraag maar begint over iets heel anders te vertellen.
@Marco heeft de gedachte dat als je niet veel betaalt voor sex , dat het dan wel niet veel zal zijn.Daar beslist iedere dame zelf over en heeft 0,0 met de prijs te maken.
De rest van je post, whatever...
Dit is onzin, Sharon.Wat vind jij dan een eerlijke prijs @Some ?
Voor 60 volle minuten, zoenen, tongzoenen, PZC, vingeren, squirten, NMC, meerdere keren klaarkomen (als je dat kan), meerdere standjes...
Bekijk bijlage 83905
wat zal er jou inziens dan inbegrepen moet zijn in een all -in prijs?Bij een all-in prijs vind ik wel dat het soepeler verloopt allemaal. Je ziet tijdens de date maar waar je wel of niet aan toekomt. Je betaalt voor de ervaring en that's it.
is dat zo @Marco ?@Marco heeft de gedachte dat als je niet veel betaalt voor sex , dat het dan wel niet veel zal zijn.
Tja laat hem , de dames zijn er blij mee.
wat zal er jou inziens dan inbegrepen moet zijn in een all -in prijs?
Voor mij zou dat zijn pijpen, neuken, evt beffen wanneer je dat zou willen, en zoenen en tongzoenen,
Gewoon altijd 150 euro uurtje all in bij mij. Geen gezeur over bijbetaling. Alle mogelijkheden heb ik netjes vermeld, dus de heren weten wat er allemaal mogelijk is.