Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
gistermiddag rond 14:30 op de Dam, helaas Carmen op 15 niet aanwezig, Andreea op 2pg2k2 ook niet aanwezig.
Was nog te vroeg voor Alina 17/3, ze begint rond 16:00, hopelijk vandaag meer succes !!!

Ik telde der denk ik wel 6/7
Van jong tot wat ouder van smal tot wat voller.
Service is een ?
13-k1
23-k1
23-k4
2p g1 -k2
2p g1 -k3
2p g1-p5
2p g2-k8
Dat waren voor mij nieuwe gezichten
29-k1 zit ook een mooie trouwens zijn daar al ervaringen over.!

Ik dacht aan zeker meer als 5 nieuwe gezichten, maar heb niet gedetaileerd geteld.
Maar zoals hierboven beschreven waren het er dus toch wel 6-7.
De dame op 29k1 zit er al weer een paar weekjes, wel een hele mooie inderdaad👌🏻.
Ik ben rond midden dec weer terug in nederland. even kijken dan op de dam. ben een jaar bijna in het buitenland geweest.

Op zicht geen gekke opmerking. Door het land is raamprostitutie teniet gedaan. Hetzelfde zou ook Alkmaar kunnen overkomen.

Ben al een lange tijd niet geweest, maar de laatste keer dat ik er was waren de meeste ramen ook gesloten.

Binnenkort maar eens kijkje nemen of ik mij vergis.

Kan iemand mij vertellen hoe het er tegenwoordig het er is? En wat zijn de gemiddelde prijzen die de dames vragen?

Instap 50€
Extra's die ze rekenen kan oplopen met 20€ tot 50€
Nu is er wel veel variatie kwa dames met 7 tal nieuwe nu is de kans straks blijven de oudgedienden weer over en dan zeuren er weer een hoop!(mijn mening)
Helemaal eens met die mening!
Velen zeuren soms over dames waar ze buiten de straat nooit mee in contact zouden kunnen komen.
En tussen de 'oud gediende' dames zit absoluut genoeg variatie en diverse toppers👌🏻.

Ik ben vanavond ook maar weer eens wezen kijken naar aanleiding van de goede berichten. Waarschijnlijk heb ik niet alle nieuwe dames gezien omdat sommige ramen al donker waren en andere kamers langdurig een dicht gordijn hadden. Wel wat nieuwe dames gezien, bij het verlaten van de dam zag ik dat op A28 nu eens 2 dames aanwezig waren.
Ben uiteindelijk bij een vertrouwd adres naar binnen gegaan waarbij we volgens haar beiden genoten hebben, ik in ieder geval wel.

Beste wandelaars. Gezien t geringe, maar vooral dure aanbod van thuisontvangst in alkmaar, wil ik mijn geluk eens beproeven op de achterdam. Nog nóóit geweest. Maar, is dit overdag mogelijk? Rond 12.30 uur, of 16 uur?? En wat zijn ongeveer de tarieven? 50 euro voor pijpen en neuken? Voor meer moet je bijbetalen? Alvast bedankt voor de reacties. 🙏

Beste wandelaars. Gezien t geringe, maar vooral dure aanbod van thuisontvangst in alkmaar, wil ik mijn geluk eens beproeven op de achterdam. Nog nóóit geweest. Maar, is dit overdag mogelijk? Rond 12.30 uur, of 16 uur?? En wat zijn ongeveer de tarieven? 50 euro voor pijpen en neuken? Voor meer moet je bijbetalen? Alvast bedankt voor de reacties. 🙏
50 euro is het instaptarief, dan krijg je 15 tot 20 minuten doorgaans. Het is aan de dame wat ze je aanbiedt. Maar doorgaans is dat met mogelijkheid tot aftrekken, pijpen, neuken.

In principe zijn er vaak al enkele dames vanaf 11.00 aanwezig, maar vanaf zeg 14.00 zijn de meeste er vaak wel.
Veel dames hebben wisselend een vrije dag door de weeks. Maar donderdad t/m zondag is de bezetting meestal het meest volledig.
50 is idd standaard instap tarief, gewenste extra's kosten ook extra, en kun je het beste gewoon bespreken met de dames.

Nu het nog kan... ?
Sorry voor mijn late antwoord, Ik was even voorbarig met schrijven voor ik de bevestiging kreeg.

Ik heb nu al van meerdere dames begrepen dat de "verruimde" openingstijden niet werken en de "office" -niet- " new" office- het project wil afkappen, en het ze meer geld kost dan het laatje binnen brengt, Kosten voor de beveiliging, etc etc.

Dus het volgende kan gebeuren

- Kamerprijs gaat omhoog per januari (wat ik begreep) wat weer invloed heeft op de instap tarief. Van 50 naar mogelijk 70, (behoud project)

- ze stoppen met het verruimde project en gaan terug naar 1 uur, zonder prijswijzigingen

- ze stoppen het project en voeren alsnog een verhoging in.

Al zijn dit "rumours" onder de dames (meerdere die dit zeggen)
Aan dames is geen gebrek in de straat, nu de wandelaars schijnbaar nog,
We gaan het zien, hopelijk blijft het bij "rumours" en is er niks aan de hand,

Sorry voor mijn late antwoord, Ik was even voorbarig met schrijven voor ik de bevestiging kreeg.

Ik heb nu al van meerdere dames begrepen dat de "verruimde" openingstijden niet werken en de "office" -niet- " new" office- het project wil afkappen, en het ze meer geld kost dan het laatje binnen brengt, Kosten voor de beveiliging, etc etc.

Dus het volgende kan gebeuren

- Kamerprijs gaat omhoog per januari (wat ik begreep) wat weer invloed heeft op de instap tarief. Van 50 naar mogelijk 70, (behoud project)

- ze stoppen met het verruimde project en gaan terug naar 1 uur, zonder prijswijzigingen

- ze stoppen het project en voeren alsnog een verhoging in.

Al zijn dit "rumours" onder de dames (meerdere die dit zeggen)
Aan dames is geen gebrek in de straat, nu de wandelaars schijnbaar nog,
We gaan het zien, hopelijk blijft het bij "rumours" en is er niks aan de hand,
Nee oke, die verruimde openingstijden zijn geen daverend succes.. hadden ze ook beter voor of in het zomerseizoen mee moeten starten..

Tja, verhoging van de kamerhuur voor de dames is eigenlijk bijna misdadig in mijn optiek..
Als je even uitrekent wat het een dame kost om 5 à 6 dagen een kamer te huren van 135 per dag, en dat eens even per maand bekijkt, dan is dat behoorlijk geld.
Hier nog weer een verhoging op, en een mogelijke verhoging van het instap tarief zal er voor zorgen dat er minder klanten komen, meer dames stoppen, en de pandjesbaas minder inkomsten heeft.
Wordt tijd dat ze eens wat meer leren omdenken ipv klakkeloos verhoging op verhoging doorvoeren over de rug van de dames in de veronderstelling 'dat het wel goed komt'...

Terug
Bovenaan Onderaan