Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik telde der denk ik wel 6/7
Van jong tot wat ouder van smal tot wat voller.
Service is een ?
13-k1
23-k1
23-k4
2p g1 -k2
2p g1 -k3
2p g1-p5
2p g2-k8
Dat waren voor mij nieuwe gezichten
29-k1 zit ook een mooie trouwens zijn daar al ervaringen over.!

Ik dacht aan zeker meer als 5 nieuwe gezichten, maar heb niet gedetaileerd geteld.
Maar zoals hierboven beschreven waren het er dus toch wel 6-7.
De dame op 29k1 zit er al weer een paar weekjes, wel een hele mooie inderdaad👌🏻.
Ik ben rond midden dec weer terug in nederland. even kijken dan op de dam. ben een jaar bijna in het buitenland geweest.

Op zicht geen gekke opmerking. Door het land is raamprostitutie teniet gedaan. Hetzelfde zou ook Alkmaar kunnen overkomen.

Ben al een lange tijd niet geweest, maar de laatste keer dat ik er was waren de meeste ramen ook gesloten.

Binnenkort maar eens kijkje nemen of ik mij vergis.

Kan iemand mij vertellen hoe het er tegenwoordig het er is? En wat zijn de gemiddelde prijzen die de dames vragen?

Instap 50€
Extra's die ze rekenen kan oplopen met 20€ tot 50€
Nu is er wel veel variatie kwa dames met 7 tal nieuwe nu is de kans straks blijven de oudgedienden weer over en dan zeuren er weer een hoop!(mijn mening)
Helemaal eens met die mening!
Velen zeuren soms over dames waar ze buiten de straat nooit mee in contact zouden kunnen komen.
En tussen de 'oud gediende' dames zit absoluut genoeg variatie en diverse toppers👌🏻.

Ik ben vanavond ook maar weer eens wezen kijken naar aanleiding van de goede berichten. Waarschijnlijk heb ik niet alle nieuwe dames gezien omdat sommige ramen al donker waren en andere kamers langdurig een dicht gordijn hadden. Wel wat nieuwe dames gezien, bij het verlaten van de dam zag ik dat op A28 nu eens 2 dames aanwezig waren.
Ben uiteindelijk bij een vertrouwd adres naar binnen gegaan waarbij we volgens haar beiden genoten hebben, ik in ieder geval wel.

Beste wandelaars. Gezien t geringe, maar vooral dure aanbod van thuisontvangst in alkmaar, wil ik mijn geluk eens beproeven op de achterdam. Nog nóóit geweest. Maar, is dit overdag mogelijk? Rond 12.30 uur, of 16 uur?? En wat zijn ongeveer de tarieven? 50 euro voor pijpen en neuken? Voor meer moet je bijbetalen? Alvast bedankt voor de reacties. 🙏

Terug
Bovenaan Onderaan