Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft voor mij een goed advies: volgende week ben ik in de buurt van Alkmaar.
En ik ben nog nooit in deze rosse buurt geweest.
Wat is de beste tijd om te gaan?
En wie raden jullie aan? Ik hou van slanke dame's en grote borsten.
 
Wie heeft voor mij een goed advies: volgende week ben ik in de buurt van Alkmaar.
En ik ben nog nooit in deze rosse buurt geweest.
Wat is de beste tijd om te gaan?
En wie raden jullie aan? Ik hou van slanke dame's en grote borsten.
Overdag, meestal tussen 1500 en 1900 zijn de meeste dames aanwezig, weekenden meestal vanaf 2100 a 2300(avond), goede bezetting al durf ik dat met de nieuwe openingstijden nog niet te zeggen.
 
Hebben de hierboven genoemde meiden "lichaamsversieringen" ?
Ik verwacht over niet al te lange tijd ook weer eens die kant op te komen, dus als één of meer van die meiden een ongeschonden velletje heeft, zou dat de voorkeur genieten.
 
Heren, medewandelaars.

Vanavond was het zover, De achterdam mag eindelijk tot 3 uur openblijven, in het weekend dat dan weer wel. Uw voorganger heeft de proef op som genomen en is wezen kijken. Het leek een spektakel te worden een lokaal aftelmoment, Drankjes, Bittergarnituur, en uiteraard alle dames er bij. En een speech. Een heus festiviteit. En toen was het zover. In het engels, Roemeens, Nederlands, werd er afgeteld, One, Twee, Trei! One hour! En de champange flessen sprongen open en de band speelde Frank Sinatra met ''strangers in the night'' Wat een gezelligheid, er werd geproost en gezongen. En de dames en heren gingen in polonaise de kamers in om de extra uurtjes te vieren.


Maar helaas. Was dit een droom van afgelopen nacht. Want de werkelijkheid was dat er om 1 uur een lokale alcoholist een biertje opentrok en de carillon van de waag vrolijk zijn deuntje sloeg was er niemand te bekennen in de straat. Zelfs de lokale hangjeugd was nergens te bekennen…. En rond 01:30 waren de meeste dames dan ook vertrokken. Een enkeling bleef stellig staan en keek wat de avond nog teweeg kon brengen.

Uiteraard gun ik de achterdam het beste, en kan ik even op een satirische wijze het verhaal brengen, Maar wel in de gedache dat dit de eerste week/dag is en er nog vele komen. Vandaag was het stil en rustig, Morgen en volgende week kan het weer anders zijn. Laten we dat ook in gedachten houden.

Maar nu dit officieel voor 9 maanden is kan de @admin De tijden veranderen van Vrijdag en zaterdag tot 03:00 en de rest van de week is het 01:00?
 
Terug
Bovenaan Onderaan