Laatste tijd altijd op maandag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa die bedoel ik bij het openpleinMoet je denk ik eerst bevestigen of je 2pg1p3 bedoelt. Zelf weet ik dan overigens het antwoord op je vraag helaas niet.
Ha zo'n dame speciaal voor Clintontypes, waar je je kunt laten pijpen en toch naar eer en geweten kunt zweren dat je geen sex met haar gehad hebt. Die moeten toch wel héél duur zijn…
Bedoel je toegang tot de straat vanaf Kaperton parkeerplaats? Zo ja...dan is de tweede van rechts D2...wat meestal Maria is....volwassen maar sexy dame (naar mijn mening) uit Zuid-Amerika (Peru)...ze heeft nu kort haar. Bedoel je haar?Weet iemand wie dat is als je in het straatje komt dan gelijk rechts 2de kamer ze heeft altijd een zwarte blouse aan
Ik denk het wel heb haar al een tijdje niet meer gezienBedoel je toegang tot de straat vanaf Kaperton parkeerplaats? Zo ja...dan is de tweede van rechts D2...wat meestal Maria is....volwassen maar sexy dame (naar mijn mening) uit Zuid-Amerika (Peru)...ze heeft nu kort haar. Bedoel je haar?
Nat en winderigJa hoe is het op de dam vanavond?
Wie heb je bezocht danNat en winderig
Ze werkt meestal niet op maandag en dinsdag en vaak ook niet op woensdag.Ik zag alina van 17k3 laatst aanwezig maar ging vroeg weg weet iemand of ze vandaag of deze week aanwezig is?
Ik zag de dame op 01k3 weer gisterenavond. De wat oudere volle dame van begin 40, waar we het hier laatst over hadden.tussen kerst en oudjaar wel gezien. over het jaar gezien werkt ze genoeg dagen. ze is wel veel open als ze werkt, net als Gala.
ik zag dat andreea g2k2 het ook weer druk had. die pakt nog wel goed geld.
ook zag ik dat de kamer 19k3 weer is geopend. de dame uit venezuela (die tot voor kort op 17k1 zat) stond daar volgens mij vanavond.
DankjewelNee het is rustig ik zou over 2 dagen pas gaan.
Liep net er doorheen.
Komt ook wel door het weer!
Oh dat is jammer,zij was een leuke als je in haar smaak viel. Hoop extra's bij haar. Stond ervoor op 19,k1.niet te verwarren met de Katja die lang op 11 stond, tot enkele jaren terug. Zou leuk zijn als we die nog eens terug zien, met haar knappe lichaam en gezicht.
lekker langdurig neuken!!!!!!Oh dat is jammer,zij was een leuke als je in haar smaak viel. Hoop extra's bij haar. Stond ervoor op 19,k1.
Die zou ik ook graag terugzien.niet te verwarren met de Katja die lang op 11 stond, tot enkele jaren terug. Zou leuk zijn als we die nog eens terug zien, met haar knappe lichaam en gezicht.
In welke periode / welk jaar? en hoe lang zat die daar?Vroeger was er altijd een blonde dame ze had zwart aan op 17k3 waar alina nu zit weet iemand misschien wie zij is?
Denk dat je Julia bedoeld, denk dat ze gestopt is had haar nummer maar is al langere tijd uit de lucht.Vroeger was er altijd een blonde dame ze had zwart aan op 17k3 waar alina nu zit weet iemand misschien wie zij is?
ik ook!!!Die zou ik ook graag terugzien.