Ja dat klopt!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk bedoel een andere nicol, ze heeft ongeveer cup D puur natuur borsten en een paar tattoo's waarvan 1 over haar buik.nee Nicole van 23k4 heeft zeker geen grote borsten en ik zoek iemand met donker blond haar, niet zwart.
zoals Piet zei, zou het een Anna moeten zijn, maar die is momenteel niet aan het werk helaas.
oke, als je meer info over haar hebt dan hoor ik het graag.Ik bedoel een andere nicol, ze heeft ongeveer cup D puur natuur borsten en een paar tattoo's waarvan 1 over haar buik.
Dat is Rosy, op g3k3, heeft inmiddels flinke billen inderdaad. Is Dominicaans.Er zat in het weekend ook een donkere dame met een best dikke reet in g3 k?
En ander de blonde die ook wel eens op kinky stond die heb ook een beste kont.
Alexa stond afgelopen donderdag op 12k2.Zlatina kwam gisteren vrijdag middag met nog een dame 2pg3 ingelopen toen ik stond te wachten of alexa vrijkwam (naar ik nu lees is maar de vraag of alexa niet rlders stond, vergeefs gewacht). Zlatina alleen gegroet, maar kennelijk dus terug van vakantie en vermoedelijk aanstonds weer te bezichtigen. Misschien ook gisterenmiddag al, dan is dit bericht achterhaald.
Diep triest dat dit gebeurd.Gister avond was het nog feest op de Dam.
Van wat ik heb gehoord wou een man Steffi beroven ,hij greep haar van achter en een touw om der nek en vroeg om geld.
Omdat dat ze een schreeuw gaf kwam die grote blonde eraan en even later de beveiliging en daarna politie.
Er waren rake klappen uitgedeeld bij hun en hij..
Volgens die meiden was het de eerste keer dat ze hem zagen..
Dit is wat ik er van gehoord heb , dit is niet goed maar was een keer te verwachten! Er waren er ook al een paar op straat beroofd van hun geld dit jaar!
Oplossing is eenvoudig. Sla en schop de man enkele uren en hang hem dan aan de nek bij de ingang van de Achterdam, als waarschuwing voor anderen. Scummensen doen dit omdat ze weten dat gerechtigheid hier zacht is. Dat moet veranderenWoww wat heftig man.wat een lafaard hoop dat ie een goede straf krijgt.die meiden werken hard voor hun geld. Triest zielig figuur dan
Helemaal mee eensOplossing is eenvoudig. Sla en schop de man enkele uren en hang hem dan aan de nek bij de ingang van de Achterdam, als waarschuwing voor anderen. Scummensen doen dit omdat ze weten dat gerechtigheid hier zacht is. Dat moet veranderen