@Alkmaar072 geloof er niks van . Waar stond ze dan ? En wat voor service gaf ze dan ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb jij iets tegen die jongen. Je bent niet zo heel positief tegen hem als ik je reactie gericht tegen hem lees.@Alkmaar072 geloof er niks van . Waar stond ze dan ? En wat voor service gaf ze dan ?
Met lang krullend blond haar, redelijk grote neus en klein kontje? Ze werkte voornamelijk in het weekend? Ik denk dat je Sarah bedoeld. Die is al een poosje thuis.ik zoek al een uur naar een naam, maar ik kan haar maar niet vinden.
Roemeense dame die zei dat ze 36-38 jaar is. (precies weet ik niet meer)
ziet er wel een stuk jonger uit, is nog goed fit.
vrij slank, maar grote echt borsten. c/d cup.
ik heb haar op de volgende kamers gezien:
13k3
11 k1 of k2
2pg2 k3 k4 of k4 (weet niet meer precies welke kamer het was)
iemand een idee?
was echt een leuke dame, maar heb haar al een paar weken niet gezien.
nee Nicole van 23k4 heeft zeker geen grote borsten en ik zoek iemand met donker blond haar, niet zwart.Zou het Nicol kunnen zijn? Die heeft diverse kamers gehad in de straat. Ik heb haar bezocht in 13k4, enkele keer op a15 en ze heeft ook wel in p2 g3 gestaan, volgens mij op k3.
yep die vind ik ook leuk.Op 2pg1 t7 zit nu een dame met zwart haar die ik nog niet eerder heb gezien tatoeages op haar arm zag er wel leuk uit..
Ik kwam bij een ander vandaan dus heb haar nog niet uitgeprobeerd
nee, ik heb haar 2 weken geleden voor het eerst gezien.Weet jij ook een naam ?
oh echt heeft ze neppers? zo zonde.Ik heb deze dame bezocht toen ze er net zat. Heet volgens mij Diane komt uit Bulgarije. Kan hard tot zeer hard genomen worden. Heeft lekker lichaam. Pijpbeurt was lang en op zich oke maar niet heel bijzonder en niet diep. Tieten zijn wel geholpen maar ik voelde daar helemaal niks van.
Is wel van de upsel zoals hierboven al aangegeven. overal moet voor worden bijbetaald. Verder wel aardige dame maar lijkt mij wel wat ervaring te hebben in dit vak.
ik heb het wel eens vaker gehoord, misschien is het een onderhandelingstactiek of gewoon een standaard antwoord ofzo."100 euro voor de extra beffen"
Die zal veel klanten mislopen. Wie gaat er voor 15 tot 20 minuten 100 euro betalen met enkel beffen als extra op het normale. Vind dat bezopen. Voor 100 euro een 30-40 minuten, met beffen inbegrepen, dat is meer redelijk.
Die 100 euro voor de extra beffen is overigens helemaal wappie als je je realiseert dat je bij een deel van de dames een prijsje kan maken; voor 150 euro een vol uur, met daarin haar extra's inbegrepen (waaronder beffen).
Denk de Anna waar over gesproken werd op de vorige pagina. Ze stond vandaag op 14k1.Vermoed dat Alkmaar072 de Anna van 17k2 heeft bezocht. Er zijn momenteel geen andere Anna's aan het werk zover ik weet.
Dat is Nicol, half Grieks half Engels. Ze zat voorgaande weken op het pleintje. Leuke dame!Op 2pg2 k2 zit ook een nieuw gezicht,ik herken haar in iedergeval niet.
Mooie slanke meid met donkerbruin haar tot haar schouders