Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUitvaarten deden het ook goed de laatste tijd. Het geld word altijd goed besteed, voorlichtingseducatie bijvoorbeeldVoordeel van een pastoor, heb je het collecte geld. We zullen maar denken dat het goed is besteed
Lotte is ook 1 van mijn favoriet puur om haar uitstraling.Weet iemand of de Nederlandse Lotte van open plein P5 hier nog werkzaam is? 2 weken geleden was ze er nog en zou toen op vakantie gaan maar heb haar niet meer gezien.
Ze heeft een tenger postuur en bruin haar
Wij kunnen er wat vanWeer een vriendinnetje erbij @DePastoor , las ik net Je zei mij eens dat ik nogal wat vriendinnen had in de straat, maar jij krijgt er ook steeds meer ;-)
Goed voor het voortbestaan van het straatje, dat sowieso!
Weet je of Lotte weer terug is?Lotte is ook 1 van mijn favoriet puur om haar uitstraling.
Gisteren zat er op die kamer een slanke kleine blonde Roemeense die volgens mij al eerder op de dam heeft gewerkt.Weet je of Lotte weer terug is?
Daarnaast is de kamerhuur te hoog en krijg je meer thuiswerkers.Logisch dat het rustig is, het is namelijk Nut November
Zonder gekheid inflatie, minder besteedbaar inkomen, slechtere service, niks in de kamers geïnvesteerd, weinig nieuwe aanwas, enzovoorts
Dan word het minder en minder en ik moet nog zien of dat te stoppen is, bij eigenlijk alle raambuurten in Nederland
Helemaal mee eens, met wat je schrijft @Paul1968 . Het zit hem in een combinatie van omstandigheden, waardoor het steeds minder wordt. Dit is een bal die van een berg is gaan rollen, die niet meer te stoppen is.Logisch dat het rustig is, het is namelijk Nut November
Zonder gekheid inflatie, minder besteedbaar inkomen, slechtere service, niks in de kamers geïnvesteerd, weinig nieuwe aanwas, enzovoorts
Dan word het minder en minder en ik moet nog zien of dat te stoppen is, bij eigenlijk alle raambuurten in Nederland
Waar naar toe ben je nu uitgeweken ?Sinds Elena er niet meer op de Dam, kom ik niet meer. Zie geen alternatieven voor haar. Slappe hap, geen TZ CIM te vinden.
Ik hou het hier wel in de gaten maar tot nu toe geenWaar naar toe ben je nu uitgeweken ?Sinds Elena er niet meer op de Dam, kom ik niet meer. Zie geen alternatieven voor haar. Slappe hap, geen TZ CIM te vinden.
Ik hou het hier wel in de gaten maar tot nu toe geen mogelijkheden.
Privè ontvangsten, daar vind nog heel veel redelijk betaalbare mogelijkheden bij 30- jarige schoonheden.Waar naar toe ben je nu uitgeweken ?
Ik heb geen idee of het naambordje geil is eerlijk gezegd.Hoe zit het verder met die naambordje Layla van 23k1 vind één van jullie haar geil of aantrekkelijk?
Vandaag niet maar vorige week wel.Zijn er vandaag al lekkere dingen geneukt op de achterdam?
Schrijf je ook recenties over deze bezoekjes?Privè ontvangsten, daar vind nog heel veel redelijk betaalbare mogelijkheden bij 30- jarige schoonheden.