lumberjack
Vaste klant
guys, omschrijf de nieuwe schatjes eens svp? jong strak, of oud en lelijk ;-)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet aanwezig gisteren, zat een andere slanke dame maar deze is nu ook weg…Weet iemand of de Nederlandse Lotte van open plein P5 hier nog werkzaam is? 2 weken geleden was ze er nog en zou toen op vakantie gaan maar heb haar niet meer gezien.
Ze heeft een tenger postuur en bruin haar
Wat rekenen die voor extra prijs voor pzc ?dat is een uitstervend ras op de Dam. Giselle (D2) en haar buurvrouw pijpen zonder.
Dat werd hier laatst beweerd door een wandelaar (die een trio bij hun twee af heeft genomen). En dacht door nog een andere. Gezien haar banden met de buurvrouw (die nogal wat extra's heeft) zou het kunnen. Men steekt elkaar vaak ook aan met zulks.Monica ook?
Dat heb ik nooit geweten
MultsumescNou vooruit,
Onze Geiligevader die op een rodewolk zweeft, wees ruimhartig voor deze heren, en laat de dames niet tegen ons keren maar laat ons leren zodat we weer naar binnen keren. Halleluhja. amen
Zo doe ik het ookNou vooruit,
Onze Geiligevader die op een rodewolk zweeft, wees ruimhartig voor deze heren, en laat de dames niet tegen ons keren maar laat ons leren zodat we weer naar binnen keren. Halleluhja. amen
Welke dames bieden extra services aan?Er worden weer veel vragen gesteld door wandelaars die weinig tot niets bijdragen.
Schrijf af en toe een review daar heeft een ander ook wat aan ipv hier alleen maar vragen te stellen.
Misschien een idee om een dame die je er goed uit vind zien eens aanspreken en zonder af te dingen vragen naar de mogelijkheden?Welke dames bieden extra services aan?
vrijwel alle dames hebben wel een of meerdere extra's.Welke dames bieden extra services aan?
Precies, bezoek een dame en laat het ons even wetenWelke dames bieden extra services aan?
Volgens mij doet alleen Giselle anaal, D2, maar die is er niet.
Voorheen ook de Cristina op T8, maar die is gestopt.
PZC, in ieder geval:
*Alina 17k3
*Alina van gang 1
*Giselle D2
*Antonia, pleintje, kamer 1
Pzc toevoegen, Erika 17/3 en Laura 19/2Volgens mij doet alleen Giselle anaal, D2, maar die is er niet.
Voorheen ook de Cristina op T8, maar die is gestopt.
PZC, in ieder geval:
*Alina 17k3
*Alina van gang 1
*Giselle D2
*Antonia, pleintje, kamer 1