Algemene vraag van een nieuweling

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
05/12/24
1
Even een vraagje van een beginnende wandelaar.
Ik ben onlangs twee keer bij een massagesalon geweest in omgeving Brunssum. Deze is eerder al beschreven hier op het forum, maar kon het topic niet meer vinden.
Uit de reacties bleek dat er wellicht meer mogelijk is bij deze dame. Heb goede massages gehad voor een prima prijs dus verder geen klagen. maar ben benieuwd hoe het in het algemeen werkt met de extra's.
Vraag je daar zelf om?
Zorgen voor een erectie bij het omdraaien zodat ze dit ziet?
De tweede keer raakte ze heel kort mijn penis aan, maar was zo kort dat het lastig was om daarop verder te hinten.

Alvast bedankt!

Deze vraag is heel vaak gesteld en besproken, gebruik ook de zoekfunctie eens.

Je antwoorden zullen uiteen lopen. In de blauwe hoek heb je de groep die het volledig ongepast vind, het afschuwelijk banaal en een belediging voor de dame als je zoiets zou vragen wanneer er niet mee geadverteerd wordt. Het de rode hoek staat het andere uiterste: deze leden doen helicoptertje met hun pik als ze omdraaien en grijpen de dame onder d'r rokje.

En dan heb je de massa, die zit er tussenin.

Als deze dame jouw pik heeft aangeraakt durf ik met >95% zekerheid te zeggen dat ze meer doet.

Ik heb heel wat "normale" massages gehad en nog nooit was er een masseuse die ook maar in de buurt kwam. Je raakt niet zomaar per ongeluk een pik aan.

Terug
Bovenaan Onderaan