Lotte Van den Berg in Buddha

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer!

Hopelijk is er minder volk dan vorige keer dan...
Te druk of te rustig kan je jammer genoeg niet volledig plannen. Een discussie die we hier (in dit topic) ook niet hoeven te voeren denk ik. Wel zeer goed dat Lotte het hier post en duidelijk informeert (We kennen andere voorbeelden).
Britney heeft er alvast zin in, en ik las bij Billie hetzelfde 🙂

heel eerlijk dat Lotte dit poste
dit voorkomt terleurstellingen @Joe_bxl
als je niet tegen drukte kan dan je beter prive gaan
Allemaal leuk en aardig, en héél eerlijk, en we zijn allemaal symphatieke wandelaars, maar er zijn dus nu maar 3 actieve dames morgen, ipv 4 (en ipv 5, maar van Lotte wisten we al dat ze niet mee deed ivm de medische ingreep) maar de hamvraag is natuurlijk; komt er vervanging of wordt de inkom verlaagd? (De vraag stellen is m beantwoorden…)

Zou leuk zijn mochten er actieve dames zijn ter vervanging van Lotte en Elena
Er zijn daar steeds actieve dames.
Daarnaast: En er waren al vaker gangbangs van lotte met drie + extra koppels.
Er zijn zelden feestjes beter georganiseerd. Het zijn jonge bloedmooie amateurmeiden. Het is een fijne locatie. Er zijn steeds koppels. Er is duidelijke communicatie.....
Misschien dat vooral aanstippen? 😉

Klopt, en de damens zijn mega actief! Damn, ik hoor ze al kreunen als ik er aan denk :)
Er zijn daar steeds actieve dames.
Daarnaast: En er waren al vaker gangbangs van lotte met drie + extra koppels.
Er zijn zelden feestjes beter georganiseerd. Het zijn jonge bloedmooie amateurmeiden. Het is een fijne locatie. Er zijn steeds koppels. Er is duidelijke communicatie.....
Misschien dat vooral aanstippen? 😉

Terug
Bovenaan Onderaan