Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tegelijkertijd door twee jonge meiden gepijpt en gerimd worden

40015541.gif

33405202.gif

Dit lijkt mij ook fantastisch en dan de blowjob lekker sloppy met veel spuug!

Slimme dames. Ik zou dan wel alleen de stijve delen in beeld willen zeg maar. Een point of view van mij als ik hen in alle gaatjes pak
Zeker slim. Flink tarief rekenen voor de date zelf en er daarna ook nog aan verdienen op de verkoopkanalen.

Pov filmen heb ik wel gedaan met een dame die ook een OnlyFans uit baat. Ik weet alleen niet of ze ons materiaal ook ooit daar heeft verkocht.

Deze heb jk inmiddels in vervulling laten gaan. De eerste keer met twee meisjes was zo lekker. Eentje ging op mijn gezicht zitten terwijl de ander me begon te pijpen. Ik zag niets maar ik voelde op een gegeven moment dat ze een condoom omdeed en op mijn pik ging zitten en hard op en neer begon te gaan. Het meisje dat op mijn gezicht zat zei: "oh ja hoor, ze is er alweer op gaan zitten."

En ik maar mijn best doen om haar niet vol te schieten 😅

43804191.gif

Deze heb jk inmiddels in vervulling laten gaan. De eerste keer met twee meisjes was zo lekker. Eentje ging op mijn gezicht zitten terwijl de ander me begon te pijpen. Ik zag niets maar ik voelde op een gegeven moment dat ze een condoom omdeed en op mijn pik ging zitten en hard op en neer begon te gaan. Het meisje dat op mijn gezicht zat zei: "oh ja hoor, ze is er alweer op gaan zitten."

En ik maar mijn best doen om haar niet vol te schieten 😅

43804191.gif
Mooi zo. Waar heb je dat triotje gedaan?
Ik wil nog wel een trio met Shalina Devine en Cherry Kiss. Dit zal wel een fantasie blijven, helaas.

Zal er wel nooit van komen maar ik zou wel eens samen met mijn vrouw (29) een jong meisje willen domineren. Dat we roleplayen dat ze onze babysitter is ofzo en we haar alles leren. Pijpen, neuken. En dat mijn vrouw me dan op het einde aftrekt zodat ik in het mondje van die jonge chick spuit💦

34673432.gif
Je vrouw wil liever een 2 kerel in bed er bij? 😁

Zal er wel nooit van komen maar ik zou wel eens samen met mijn vrouw (29) een jong meisje willen domineren. Dat we roleplayen dat ze onze babysitter is ofzo en we haar alles leren. Pijpen, neuken. En dat mijn vrouw me dan op het einde aftrekt zodat ik in het mondje van die jonge chick spuit💦

34673432.gif
Roleplay tof? Heb een spannende voor jullie, in plaats van als volwassen koppel een nog onschuldig grietje domineren: wat dacht je van een Cuckold sessie waarin je vrouw stevig wordt uitgewoond in alle openingen door een SM meester met een paardenlul terwijl jij het matras bent, en gebonden toekijkt. Daarna mag je het zaad uit haar poesje likken en de meester lekker rimmen.
Ik zou wel eens een dubbel penetratie willen doen en een vrouw willen domineren samem met haar echtgenoot of anders een medium zware SM sessie met zwepen, klemmen, bondage, sperma slikken, cuckolding waarbij de echtgenoot als slaaf machteloos moet toekijken hoe zijn vrouw stevig wordt aangepakt door een meester. Geen bi-sessie, maar de slaaf laten rimmen \ pijpen lijkt mij ook leuk.

Laatst bewerkt:
Nee liever een meisje. We hebben ook al ervaring met trio's met andere vrouwen maar dan was het altijd spontaan met vriendinnen van haar. Ik geloof niet dat ze paid oplossingen ziet zitten. Haha. Roleplayen vindt ze wel tof
ik wens jullie veel succes, jij hebt tenminste zo nu en dan een trio met 2 dames begrijp ik. Ik kan er alleen (nog) over fantaseren. zo zie je maar weer, verschil bestaat. 😁

1. Een meeruurs WAPdate. Tijdens de wapdate dan een of meerdere van onderstaande wensen in vervulling laten komen
  2. Een super petite meisje die goede borsten heeft
  3. Anaal bevredigd worden en tegelijkertijd gepijpt
  4. Een slow en sensual échte deepthroat met bakken spuug
  5. Met een succesvolle online camdame een live show geven op haar kanaal

1. Een meeruurs WAPdate. Tijdens de wapdate dan een of meerdere van onderstaande wensen in vervulling laten komen
  2. Een super petite meisje die goede borsten heeft
  3. Anaal bevredigd worden en tegelijkertijd gepijpt
  4. Een slow en sensual échte deepthroat met bakken spuug
  5. Met een succesvolle online camdame een live show geven op haar kanaal
Trek je dat wel met al die drugs achter je kiezen?

Hoezo "al die drugs"? Het is maar 1 soort in normale dosis waar ik bekend mee ben. (Okay, heel misschien, in de perfecte setting, twee soorten).

En ja, dat trek ik dan wel. Daar zorg ik voor. Puntje 2 tm 5 zijn zo gek toch niet?
2 geeft enkel een fysieke voorkeur en wens aan, 5 heeft enkel betrekking op de situatie en als ik te wappie ben trekken we de stekker er gewoon uit ;) 3 en 4 kunnen dan ergens in die zes uur durende trip makelijk waar gemaakt worden lijkt me.

Nu alleen nog de juiste dame vinden 😉
En een fijne locatie. En het juiste moment. En het geld.

Ik denk dat dit nog heel lang op de bucketlist blijft. Hopelijk wel de individuele puntjes langzaamaan een voor een verder aftikken

Anaal genomen worden door een transgender met heel veel glijmiddel en een niet te grote pik (ik ben fan van mooie, niet per se grote borsten) en tegelijkertijd een mooie dame anaal nemen.

EN

Als boven beschreven maar dan ipv anaal een vrouw nemen, oraal ge-edged worden. Zo lang dat het bijna op martelen lijkt en dan een superorgasme hebben.

En wat dan helemaal mooi zou zijn: dat alles gratis en echt is... dat zou ik nog wel eens mee willen maken in een ideale wereld ;-)

Terug
Bovenaan Onderaan