Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdagmorgen, omstreeks 5.30u, SS, helemaal laatste raam naast urinoir, staat een donkere "dame" met grote bobbel in haar kruis,. Valt op, als ik passeer wanneer er niet teveel voorbijgangers zijn komt ze redelijk in zicht, anders trekt ze zich dieper terug. Het wekte mijn interesse, na enkele keren passeren doet ze haar deur open en zegt dat ik binnen moet komen. Ze weet wat ik wil??? Ik kijk haar vragend aan, dan zegt ze, Come bitch, Come in! Ik ga binnen, wil haar vragen hoeveel ze vraagt, maar ze trekt me mee naar achter. Daar opent ze haar broekje, een grote zeer donker lul, ik ga meteen op de knieen. Terwijl ik haar moet blijven likken en zuigen zegt ze mijn kleren te verwijderen. Terwijl ik haar verwen krijg ik regelmatig een klap tegen mijn gezicht. You love that ! Ik ben naakt, ik moet over bed buigen, ze neemt een paddle, ik krijg rake klappen, dan voel ik haar lul tegen mijn kont, ik vrees dat ze hem droog binnen gaat duwen, dat gaat pijn doen, maar ze smeert hem in, toch blijft het een groot gevaarte. Poppers royaal gesnoven Ze neukt me vrij ruw, af en toe stopt ze, ik moet regelmatig terug pijpen, ze ramt hem tot diep in mijn keel. Dan weer neuken en tussendoor rake klappen en wordt ik bespuwd. We zijn zeer lang bezig geweest, tweemaal sperma in mijn keel gespoten. Als ik met een pijnlijke kont weer buiten stond had ik nog steeds niet betaald, You come back bitch zei ze. Ik vroeg haar uren, Just come look, meer niet. Dit was een rare maar zeer geile beleving, ik hoop haar inderdaad terug te zien. Ik verdenk haar een vriendin van Naomi enkele ramen verder te zijn, ofwel heeft ze ons bezig gezien, ofwel heeft Naomi haar wat verteld, ze wist inderdaad perfect wat ik graag heb!
 

Iemand ervaring met haar?


En Kelly?
 
Laatst bewerkt:

Iemand ervaring met haar

Ik ken die foto's ergens van. Of geleend, of ze is al eerder in deze regio geweest. Volgens mij heb ik eens een date met haar gehad. Maar ik kan me niet herinneren of het de moeite was.....
 
Weet iemand hoe de TS heet die soms adverteert op RL en in Tongeren thuis ontvangt. Ik heb haar ooit via daar toegevoegd maar nu durf ik natuurlijk niet vragen wat haar RL profiel is nu ik een date wil vastleggen lol
Bekijk bijlage 226303
is ze dit
 
Terug
Bovenaan Onderaan