• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand hier ervaring mee? Ziet er veelbelovend uit.
Iemand nog een goede aanrader omgeving Hasselt?

Momenteel wel een paar leuke ads online.





Iemand mss ervaring met 1 van deze?
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier ervaring mee? Ziet er veelbelovend uit.
Iemand nog een goede aanrader omgeving Hasselt?

Momenteel wel een paar leuke ads online.





Iemand mss ervaring met 1 van deze?
Van Mickaela bestaan er al enkele reviews.
 
Zou graag een eerste keer geneukt willen worden. Ben dus op zoek naar TS met smalle lul (lengte maakt niet zo veel denk ik). Ondanks training met dildo geraakt meer de 3,5cm breedte er niet in. En daar zit ja toch al rap aan. Daarnaast ook doel dat ze in mijn mond spuit (alla natasha homemade (kan filmpje niet copiëren weet niet waarom maar is aanwezig op xvideos en xhamster)
Melyna Marques heeft altijd goede recensies maar lul lijkt me te dik. Regio is België; Ze moet natuurlijk wel vrouwelijk zijn. Geen man met pruik. PZC is ook must natuurlijk. Indien jullie tips hebben....thx.
 
Heeft iemand van jullie ook soms problemen als je genomen wordt door een shemale met een lang (18 cm en meer) apparaat? Dan stoot ze met haar paal door tot tegen het achterste van mijn rectum (the 'wall') wat pijnlijk is. Is er een manier om het rectum vrij te maken zodat ze kunnen doorschuiven naar achter het rectum en ook shemales met bv. een clit van 22 cm volledig kunnen doorstoten? Je mag ook privé reageren.
 
Iemand een aanrader in Brussel? Ik zoek een dominante shemale met een groot speeltje die hard neukt. Ik ben momenteel nog tot 18uur in Brussel en zou graag nog wat tijd willen doorbrengen hier... 🫠
 
Iemand ervaring met Julie?

soms chatten we op Grindr,,, ze is meestal top, ze heeft een persoonlijke slaaf,, wordt altijd high en neukt hem,, ze vraagt me ook soms om trio's,,, nu in Groningen

maar accepteer het nooit,,, omdat het ongemakkelijk voelt,,,
 
Iemand ervaring met Julie?

Inderdaad Julie uit Zutendaal, is een uitgebreide review van.
Neukt als een dolle, als je schoon bent dan schuift ze hem bare naar binnen, opletten dus. Diverse keren een date mee gehad, maar na een half uur ben ik total loss. Behoorlijk dominant, maar als je goed gereedschap hebt mag je haar gerust neuken.
 
Even jullie aandacht voor deze neppert:



Wisselt zeer snel van naam en locatie. Gelukkig gebruikt ze nog steeds eigen foto's, vandaar dat ik haar herken. Ooit eens mee afgesproken in Lanaken, beruchte plek, kasseerde 150 en deed helemaal niks. Ik mocht me aftrekken terwijl ze mijn ballen aaide......

Hier mijn ervaringen van destijds. Ik werd blijkbaar wel gepijpt, wist ik niet meer.

 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan