Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand van jullie ook soms problemen als je genomen wordt door een shemale met een lang (18 cm en meer) apparaat? Dan stoot ze met haar paal door tot tegen het achterste van mijn rectum (the 'wall') wat pijnlijk is. Is er een manier om het rectum vrij te maken zodat ze kunnen doorschuiven naar achter het rectum en ook shemales met bv. een clit van 22 cm volledig kunnen doorstoten? Je mag ook privé reageren.
Moet je deze filmpjes eens bekijken, dat is meer dan 20 cm hoor
:oops:
 
Heb je iemand op het oog?
Pia alonso

Mickaela

Lua byyro

Deze lijken me wel interessant
Lua byrro heb ik al eenz bezoek en een knappe
 
Pia alonso

Mickaela

Lua byyro

Deze lijken me wel interessant
Lua byrro heb ik al eenz bezoek en een knappe

De eerste is prima, die andere 2 kun je houden
 
Pia alonso

Mickaela

Lua byyro

Deze lijken me wel interessant
Lua byrro heb ik al eenz bezoek en een knappe
sow die mickaela en lua zijn echt lekker daar zou ik wel eens mee willlen stuur me anders een pm
 
Ikke! Ik heb haar eens ontmoet in Oostende. Ik had een afspraakje gemaakt om haar te mogen afzuigen. Eigenlijk viel dat beter mee dan eerst gedacht… omdat ik haar mocht laten komen en zij mij uiteindelijk ook (wel zonder neuken).
Haar uiterlijk vond ik wel mannelijker dan haar foto's tonen, maar lang niet verkeerd. Lekker proper en geschoren overal.
 
Iemand ervaring met een van volgende, kon helaas van elk geen recensie vinden hier of elders of moeten al naam gewisseld hebben recent:


 
Iemand ervaring met een van volgende, kon helaas van elk geen recensie vinden hier of elders of moeten al naam gewisseld hebben recent:


Over Sofia bestaan op dit forum een onderwerp (in denk onder "Ximena"), bovendien met recensie van yours truly 😉

Ik plan vanavond ook op transtocht te gaan. Als er suggesties en aanradertjes van de laatste tijd zijn, hoor ik het graag!!
 

Deze blijft maar onder andere namen opduiken. Steeds dezelfde foto's.
Niet intrappen, money trap! Ze is het zelf op de foto's, lichaam klopt helemaal. Ze doet echter in turbovaart aftrekken, 5 seconden pijpen en dan kun je vertrekken. Jammer van je 150 ballen voor een uurtje....
 
Iemand ervaring met deze dames



 
Iemand ervaring met deze schone? Vind er niks vanbterug onder haar naam? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/hot-available-now-for-you.html

Iemand ervaring met deze schone? Vind er niks vanbterug onder haar naam? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/hot-available-now-for-you.html
Mee afgesproken toen ze in Turnhout was, mooie verschijning, doet echt mee in bed, kussen, pijpen, neuken, zalig. Geweldig lichaam en kijkt niet op de klok. Ik hou ze ook in de gaten 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan