zeg maar gerust van de obesitas knorretjes categorieGeen afrikaanse gezien, vnl oost-europees in de hogere gewichtsklassen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzeg maar gerust van de obesitas knorretjes categorieGeen afrikaanse gezien, vnl oost-europees in de hogere gewichtsklassen.
Ben ik niet niet mee eens. Meeste dames toch wel maatje 36/38. Een maatje 40 of meer is eerder uitzondering dan regelmaat.Vanmiddag/vroege avond nog eens door a-strasse gewandeld. Geen afrikaanse gezien, vnl oost-europees in de hogere gewichtsklassen.
De alom begeerde Larissa biedt anaal aan. Heb er destijds geen gebruik van gemaakt, maat de prijs was een jaar of 2 geleden €90.Dan kun je anaal wel vergeten helaas...
Oké maar vergeet niet het merendeel van de dames begint pas in de avond na 19:00/20:00 dus ik weet niet hoe laat je er was?Vanmiddag/vroege avond nog eens door a-strasse gewandeld. Geen afrikaanse gezien, vnl oost-europees in de hogere gewichtsklassen.
Ik was er gisteravond ook rond die tijd. Enkele dames waar je idd niet graag naar binnen wilt, maar verder veel moois gezien. In mijn ogen geen verkeerd aanbod.Gisteravond ron 8en weer eens geweest en het was niet veel soeps. Legendes zoals Larissa en Ina niet gezien maar het kan zijn dat ze druk bezet waren? Anyway genoeg andere meiden te bespeuren maar om daar nou opgewonden van te raken... Ik dacht het niet dus: het was een lange rij met graftakken op een enkeling na. Uiteindelijk maar bij een redelijke Roemeense meid van 36 naar binnen gegaan, heel aardig maar verder niet je van het. Al met al weinig HHG kan beter naar SS gaan ook gelijk pzc erbij vaak. Hopen op betere tijden en mooiere meiden dit laat je bijna van geaardheid changen...
Ja logisch dat je dan geen goed beeld krijgt, en je kunt van te voren natuurlijk al raden dat deze straat compleet anders werkt als bij de SS.Tsja.. het wandelen zelf was 2x 1 minuur, met iets ertussen . Idd een hoop aanbos mss ben ik te selectief geef mij maar SS daar zie je de dames ook veel beter en aan hun stem hoor je vaak al of het ok is of niet.
Helaas nauwelijks Aziatische dames. Alleen op nr 23 Nee en op nr 20 juy ,beide zeer ruim op leeftijd en al zeer lang werkzaam in a-strasseBen al lang niet meer in het straatje geweest. Zijn er nog Aziatische dames? En zo ja, welk tijdstip zijn ze er. Ik wil weer eens gaan een dezer dagen. Alvast bedankt
Dat is jammer. Vroeger was er meer keuze. Dan maar ergens anders heen gaanHelaas nauwelijks Aziatische dames. Alleen op nr 23 Nee en op nr 20 juy ,beide zeer ruim op leeftijd en al zeer lang werkzaam in a-strasse
Hey DJ.Commentaar van een regelrechte autist/malloot ..dus als de dames geen knieval voor je maken, dan is het verpauperd. Als je de achtergrond niet weet, moet je niet dom lullen...straatje bestaat al tig jaren er wordt niet meer geïnvesteerd in de panden omdat de stad aken plannen heeft de hele wijk op de schop ts gooien. Nieuwbouw en verplaatsen van prostitutie zijn de mogelijkheden die de hoge heren in gedachten hebben. Ander alternatief is dat het helemaal verdwijnt en plaats maakt voor woningen en winkelpanden...net zoals nu steeds meer gebeurd in prostitutie buurten (Amsterdam als vb.)
Trouwens je gaat naar de hoeren om te neuken niet om de architectonische ingerichte ruimtes te bewonderen...tis geen museum!
En jij erbij...Hey DJ.
Sorry dat ik je op je teentjes trap maar als je als man naar een betaalde buurt gaat heeft het niks te maken dat de meisjes een knieval moeten maken voor je, maar je ook de vrijheid moeten geven om andere dames aan te spreken om zo te kijken wat het beste voor je is.
Maar je reageert zo heftig alsof het lijkt dat je een aandeel in die straat hebt, zo ja zorg even dat het zsm verdwijnt.
Prima..vind het alleen jammer dat een of andere pannekoek 1x naar Aken verdwaald en dan meteen een mening klaar heeft liggen die nergens op gebaseerd is. Het is een rosse buurt geen 3 sterren vakantieparadijs@Djdamoek
Ik vind je reactie ook nogal overtrokken.
Prima..vind het alleen jammer dat een of andere pannekoek 1x naar Aken verdwaald en dan meteen een mening klaar heeft liggen die nergens op gebaseerd is. Het is een rosse buurt geen 3 sterren vakantieparadijs
Huilie Huilie doen bij de admins...Hey DJ,
Het lijkt eerder alsof je een pooier bent in de straat die zijn belangen probeert te verdedigen. Je hebt totaal geen argumenten en probeerd mijn mening te beledigen. Noemt me een pannenkoek en dat mijn domigheid niet te genezen is.
Wellicht moet een admin even uitzoeken wie je werkelijk bent.
Vanavond even wezen wandelen in Aachen, weinig mede wandelaars, maar dat weten we ondertussen. Het is ook ramadan waardoor het wellicht nog rustiger is.
Ik kan maar niet begrijpen waar sommige van jullie de dames in de 'hogere gewichtsklasse' dan zien
klopt... er is 1 dame bij, zij valt in die categorie wat sommige omschrijven, maar ook daar zijn doelgroepen voor. Ieder zn ding uiteraard!
Verder alleen maar mooie, knappe en aantrekkelijke vrouwen gezien! Goede gemoedsstemming!
Vooral onderin de straat inderdaad panden 'dicht' (licht uit en geen dames). Hopelijk enkel tijdelijk. Ik hunker toch zo naar de goeie ouwe tijd, en daarmee bedoel ik het tijdperk waarbij Corona enkel nog bier was...
Lol, neeen alleen maar gekeken ?
hoe banger je bent, des te onveiliger het word voor jouw om er te s'avonds rond te lopenIs het hier een beetje veilig om te lopen (in de avond)?
Ben er 10+ jaar eens geweest en vond er toen een raar sfeertje hangen
Ooh ben niet bang aangelegd hoor.hoe banger je bent, des te onveiliger het word voor jouw om er te s'avonds rond te lopen
nee hoor, dat zou ik ook zeggen, daarom stel je ook zo'n vraag hier in dit topicOoh ben niet bang aangelegd hoor.
Is gewoon een vraag hoor.nee hoor, dat zou ik ook zeggen, daarom stel je ook zo'n vraag hier in dit topic