Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTja maakt het straatje nog doodser...ookal zal ik haar niet echt "missen" Was toch wel altijd leuk om even naar te gleuren, ondanks haar arrogantie toch een van de beste in het straatje.Ben er vrij zeker van dat ze nu in Alkmaar werkt ga het zo checken
Omdat de betreffende dame op beide plekken werkt.Waarom publiceer je dan in Aken Algemeen?
Patricia gisteren na lange tijd eindelijk weer eens bezocht in Alkmaar,Achterdam 27k2..vanaf december heeft ze in Aken gewerkt,voorlopig dus weer in AlkmaarTja maakt het straatje nog doodser...ookal zal ik haar niet echt "missen" Was toch wel altijd leuk om even naar te gleuren, ondanks haar arrogantie toch een van de beste in het straatje.
Nauwelijks: het zijn vooral Oost-Europese en Spaans/Zuid-Amerikaanse dames.Leuke geile duitse dames daar?
Ik ben zojuist op nummer 13 geweest bij deze knappe meid die zich nu Anna noemt. Na afloop vroeg ik of ze Ornella kende en ze was heel geïnteresseerd hoe in over Ornella dacht. Vertelde haar dat ik 2x bij Ornella geweest ben voor Corona en ze bleef maar doorvragen. Wie vindt je mooier, mij of Ornella hahaha. Weet zeker dat het dezelfde persoon was op nummer 13. Ze noemt zich nu Anna. Ook kenmerken hetzelfde. Super mooi meisje, vraagt meteen naar meer geld en na 7/8 min is ze er klaar mee. Niet bovenop willen zitten ect. Ze bleef vriendelijk maar is wel productie. Omdat ik niet kan klaarkomen op commando heeft ze me op t laatst wel nog klaar getrokken. Dat deed ze met superKlopt
Ben er ook 2x geweest en na 10 min is ze er klaar mee. Ook al is ze super lekker, ik wil wel waar voor mijn geld. Vraag dan 60 euro en dan heb ik tenminste de keuze!
Zijn idd meerdere ramen en zelfs 1 heel huis permanent dicht.gisteren shopping in Aachen, en dus nog maar eens door de strasse gelopen.
rond 17.00 uur, kwantiteit redelijk goed voor dit tijdstip, kwaliteit voor mij bedroevend.
steeds meer huizen verlaten en/of permanent gesloten.
voor de liefhebber, het naambordje van Larisssa was weg, dus ik neem aan dat zij (tijdelijk) weg is
Is toch al jaren dat er ramen en volledige huizen gesloten zijn. Net zoals in andere wandelgebieden is raamprostitutie op zijn retour. Of worden door de politiek buitenspel gezet. Speelt in Aken ook. Hele gebied gaat op de schop en zal op den duur nog maar zeer beperkt zijn. Klein gedeelte van de straat zal blijven en er zou.....een laufhaus voor in de plaats komen. Dat laatste zie ik niet gebeuren. Eenmaal weg dan hebben ze bereikt wat ze willen...prostitutie uit het akense straatbeeld!Zijn idd meerdere ramen en zelfs 1 heel huis permanent dicht.
Kwaliteit is rond de middag gewoon goed. Avond ben ik al jaren niet meer geweest.
Zo rond etenstijd is t een beetje de wisseling van de wacht
Ik vind het knap als je er al 3 kunt vinden....Daar is tie weer....dat je nog moeite doet uberhaupt wat te schrijven hier...kopier dan gewoon je vorige niets zeggende bericht als je er even tegen aan wil Swaffelen. Wat boeit mij nou dat je hebt liggen geilen om jonge mokkels in de kroeg...
En je word blijkbaar al een dagje ouder...brilletje nodig als je maar 3 meiden vind in de hele straat die je kunnen bekoren!
Tsjaa,Daar is tie weer....dat je nog moeite doet uberhaupt wat te schrijven hier...kopier dan gewoon je vorige niets zeggende bericht als je er even tegen aan wil Swaffelen. Wat boeit mij nou dat je hebt liggen geilen om jonge mokkels in de kroeg...
En je word blijkbaar al een dagje ouder...brilletje nodig als je maar 3 meiden vind in de hele straat die je kunnen bekoren!
Beetje geval erg lange tenen bij jou zeker, de a-straat is gewoon niet meer wat het was laten we zeggen zoals tot een jaar of 5 geleden.Daar is tie weer....dat je nog moeite doet uberhaupt wat te schrijven hier...kopier dan gewoon je vorige niets zeggende bericht als je er even tegen aan wil Swaffelen. Wat boeit mij nou dat je hebt liggen geilen om jonge mokkels in de kroeg...
Laten we het er maar op houden dat we totaal andere keuzes maken, niemand zeikt de straat af, alleen jij lijkt je eigen mening tot feit te willen verklaren.Meiden zoals ina, Anna, Chicki, larissa, Spaanse Anna, Amy...
Voor zo een kleine rosse buurt vind ik het aanbod helemaal niet zo slecht...en dan ook nog tegen redelijke prijzen.
Waar je in Amsterdam als "toerist" voor 150 Euro binnen 10 Minuten met je broek op de enkels weer buiten staat...
Ik zou voor 19:00 niet gaan mij ervaring een tijdje geleden inmiddels alweer is dat tussen 19:30 en 20:30 de meeste dames die werken in de avond/nacht aanwezig zijn.Vanaf hoe laat is hier iemand (vrouwelijk 'schoon') te vinden op een doordeweekse dag?
Ook op de Jülicher Str.zitten enkele zaakjes met een behoorlije massage.Als de DVP je niet bevallen. kan je ook terecht bij de massagesalons. China Massage is aan te bevelen. Langbeinigeschone doet graag iets extra.
heb je meer info? Op de julicher str. ken ik de zaak op 130, maar mij zijn geen andere zaken bekend in deze straat.Ook op de Jülicher Str.zitten enkele zaakjes met een behoorlije massage.
Zit idd een Thai en 2 Chinese. Huisnr. weet ik niet, maar beide tussen het centrum en het museum voor moderne kunst. Beide aan de rechterkant vd straat. Mogelijk dat na corona etc…. Ben wel in Aken geweest recent, maar niet in die straat. Als je een goeie massage wil, ga dan naar Saman Thai. Heel goed, maar niks nada aan extra. De beste Chinees is die China Massage.heb je meer info? Op de julicher str. ken ik de zaak op 130, maar mij zijn geen andere zaken bekend in deze straat.
Er is nog een thaise salon, maar dat is ohne extra zover ik weet
Thanks