zitten er in deze straat ook optik fick dames ????
Denk dat Patricia zeer zeker onder die categorie valt
Helaas vind ik haar zelf nogal koel aan het raam. Op de kamer valt het dan wel weer mee, maar toch...na paar keer heb je dat ook weer gezien. Over aandacht heeft ze trouwens niet te klagen, ik zie haar zelden of nooit aan het raam. Gewisse arrogantie kan ze zich daardoor permitteren...
Mijn persoonlijke voorkeur qua optik fick gaat dan toch uit naar Laura. Daar past gewoon het totaal plaatje.
Daarnaast zijn er wel meer "lookers" terug.
Hella, leuk om te zien maar 1x geweest niet mijn ding. Of ze moet zich 100% verbeterd hebben.
"Spaanse" blonde Anna zag ik ook weer ergens rond nr13..ziet er leuk uit. Lult veel in het Spaans waar ik niks van versta. Dus das dan irritant. Ook oppassen en duidelijk afspreken aan het raam...ik mocht 20 euro bij lappen anders bleef haar topje aan.
Ina in 11 deur vind ik ook wel wat hebben..ookal ga ik er wel regelmatig. Vind ik haar meer aardig dan sexy
Blonde Amy met Tattoos huis nr 3 heb ik herontdekt ze heeft een boobie upgrade gehad en die zijn HEEL goed gelukt vind ik! Trouwens ook heel lieve meid, ga er graag heen.
Maar Aken zal nooit Amsterdam, Den Haag of Antwerpen worden qua bezetting. Het gros wat op dit moment in Aken staat, zal nooit in de champions league mee mogen doen. En zal vaak tegen degradatie moeten strijden....maar je kunt er wel degelijk een leuke avond hebben