Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaar tieten laat ze zien sinds ze €. 50,- kost, anders krijgt ze geen klanten meer binnen. Voor €. 30,- vond ik haar okay. Ze is wel aardig en ze heeft wel iets geils. Als je een goede klik met haar hebt kan het leuk zijn. Ik zou van tevoren goed met haar bespreken wat je wil en wat dat dan zou moeten kosten. Laat maar weten hoe het wasIemand ervaring met eentje die op nr 27 staat, staat vaak met haar tietjes bloot? Schat ze 40, blondbruin haar...
Als je toch niet meer bij die meid gaat, zou ik het erbij laten. Gewoon andere meid proberen. Denk niet dat ze een "not wanted" poster van je hebben ophangen.
En als je het zelf een goed gevoel geeft ter compensatie kun je haar alsnog geld geven, maar denk niet dat je er nog ooit welkom bent...
Dan moet ik over 2 weken toch maar naar een andere dame gaan. En ik zal dat andere meisje 50 euro geven en dan zeg ik maar dat ik het ook wil geven. Is misschien een troost toch?
Ik hoorde 1 dame zeggen dat een nieuwe dvp die er sinds een week er werkzaam is de hele kamer kort en klein heeft geslagen. Geen idee of ze een klant had op dat moment.
Ah zo, dat verklaart. Ik vond het al een vreemd verhaal.Een klant op de kamer van die nieuwe DVP was buiten westen, daarvoor kwam de ambu, vervolgens werd ie wakker en sloeg alles kort en klein.
Dat was een heftige wip geweest dan…Een klant op de kamer van die nieuwe DVP was buiten westen, daarvoor kwam de ambu, vervolgens werd ie wakker en sloeg alles kort en klein.
Ja meerdere bezocht met wisselend resultaatOrnela op no 13 ze werkt van 12uur tot 0,00uur. Ziet er goed uit en als je een half uur betaald en blijft is er veel mogelijk
Die negerinnen klinken als anaal te nemen dus ik ga kijken!Vandaag op zondagmiddag nog eens in Aachen gaan wandelen, uiteindelijk niks genomen.
Maar heb op een dik uur tijd 2x een ronde door de straat gemaakt en moet eerlijk zeggen dat de bezetting me reuze mee viel.
Oftewel voor dit tijdstip eigenlijk heel erg meegevallen is, ik moet wel zeggen dat er op de 2 verschillende momenten erg verschillende dames stonden.
En het eerste moment kwalitatief beter was.
Maar denk dat ik misschien binnenkort weer eens in de avond ga en ook een hapje pak.
Misschien dat het feit dat dames zich nu 50 euro vragen ook geholpen heeft, ook stonden er voor de liefhebber wel weer een stuk of 4 negerinnen niet de mooiste maar goed ook daar is markt voor.
Ik was afgelopen weekend op het Baekelandplein in Eindhoven. We kunnen van geluk spreken in Aken. In vergelijking met daar is het in Aken een stuk beter qua aanbodVandaag op zondagmiddag nog eens in Aachen gaan wandelen, uiteindelijk niks genomen.
Maar heb op een dik uur tijd 2x een ronde door de straat gemaakt en moet eerlijk zeggen dat de bezetting me reuze mee viel.
Oftewel voor dit tijdstip eigenlijk heel erg meegevallen is, ik moet wel zeggen dat er op de 2 verschillende momenten erg verschillende dames stonden.
En het eerste moment kwalitatief beter was.
Maar denk dat ik misschien binnenkort weer eens in de avond ga en ook een hapje pak.
Misschien dat het feit dat dames zich nu 50 euro vragen ook geholpen heeft, ook stonden er voor de liefhebber wel weer een stuk of 4 negerinnen niet de mooiste maar goed ook daar is markt voor.