We horen graag of dit mogelijk is!Die negerinnen klinken als anaal te nemen dus ik ga kijken!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWe horen graag of dit mogelijk is!Die negerinnen klinken als anaal te nemen dus ik ga kijken!
Ik was er 2 weken geleden toevallig op Baekelandplein en rond 16:00 stonden er rond de 10 a 12 dames max.Ik was afgelopen weekend op het Baekelandplein in Eindhoven. We kunnen van geluk spreken in Aken. In vergelijking met daar is het in Aken een stuk beter qua aanbod
Ik was er vorige week in het weekend en zag er 2 staan die best OK uit zagen. Ik heb niet durven vragen of ze anaal doen eigenlijk best jammer...We horen graag of dit mogelijk is!
Grosskölnstrasse ligt het kortste bij het straatje via de achteruitgang binnen 2 minuten lopen Rathaus is ook niet ver trouwens maar is een wat kleinere parking.Er zijn meerdere parkeergarages in het centrum. Laatste keer dat ik daar was had ik mijn auto in de garage nabij het raadhuis (parkhaus rathaus) neergezet. Van daaruit is het ongeveer 5 minuten lopen naar het straatje.
Die is primaIk lees dat het ongeveer 5 min lopen is vanaf 1 van de parkeergarages (Rathaus)
Door omstandigheden is lange afstanden lopen vrij lastig en gebruik hiervoor een hulpmiddel
Hoe zit het met de toegankelijkheid van Antoniusstrasse voor mindervaliden?
Ah goed dat je het zegt, Dank hiervoorAls je lastig kunt lopen in sommige panden moet je 2/3 trappen omhoog om op de kamer te komen misschien puntje waar je ook even rekening mee moet houden.
Ik denk dat je het over Laura van #14 hebt. Werkt nog niet zo lang in het straatje, komt uit Griekenland, is 37 jaar en erg lekker. Voor het standaardpakket kan ik haar zeer aanbevelen. Lieve vrouw met goede skills en geen haastwerk.Weet iemand wie die dame is met blond krullend haar en tattoo (een tekst volgens mij) boven haar linkerborst?
Ik ben slecht met huisnummers maar ze staat redelijk aan het begin van de rechterkant als je vanaf de Nikolausstrase de straat inloopt.
Volgens mij zag ik haar een maand of 2 geleden voor het eerst.Ik denk dat je het over Laura van #14 hebt. Werkt nog niet zo lang in het straatje, komt uit Griekenland, is 37 jaar en erg lekker. Voor het standaardpakket kan ik haar zeer aanbevelen. Lieve vrouw met goede skills en geen haastwerk.
Volgens mij zag ik haar een maand of 2 geleden voor het eerst.
Ze trekt wel mijn aandacht maar ze staat telkens met andere mannen te praten als ik langsloop haha
Laura en Lara zijn totaal andere dames, dus voor Laura dan een nieuw draadje starten voor wie dat wil.Kun je dat nou niet zelf vinden in het subforum met alle topics over aken?
Recensie - Lara (Roe), Aken, Antoniusstrasse 31
Lara werkt nu ongeveer een jaar in dit straatje. De eerste keer met haar was al goed, maar nu ze me wat beter kent is dit echt een pareltje naar mijn mening. Prachtig meisje. Flinke bos (gekrulde) donkerblonde haren, top figuurtje, zou het in de gymnastiekzaal ook erg goed doen. Ze is lief en...www.girlsreview.nl
Top je recensie!! Maar dit is een algemeen topic. Je kunt even alles kopiëren en plakken en een nieuwe topic aan maken in Aken. Met de titel Laura en kamernummer.
Zojuist gedaan , excuses !
Heeft het zin dit weekend er langs te wippen? Ik wil voor Ina gaan of een andere maar ik vrees dat er geen hond staat zo vlak voor kerst. Zijn er ook nog meiden die anaal doen behalve Larissa?
€. 50,-Wat vraagt Larissa extra voor anaal? Staat op mijn verlanglijstje.
Gewoon volle bak hoor, alleen geen Colombiaansen momenteel. De meeste dames nemen vakantie in Januari.Heeft het zin dit weekend er langs te wippen? Ik wil voor Ina gaan of een andere maar ik vrees dat er geen hond staat zo vlak voor kerst. Zijn er ook nog meiden die anaal doen behalve Larissa?
Ik heb zaterdag 23-12 weer bij B en B Aachen city geboekt naast de A-Strasse ,hopelijk is Zilliana op k29 aanwezig dat is mijn eerste keuze daarna zie ik wel verder ..Gewoon volle bak hoor, alleen geen Colombiaansen momenteel. De meeste dames nemen vakantie in Januari.
Haha alsof de rest naar kerk gaat! Ik wil me klaar laten pijpen door haar dat kan ze als geen ander. Haar nemen geeft weinig gevoel dus niet de moeite waard.Zal magere bezetting zijn...Denk dat Ina er wel is want die is niet "christelijk" viert dus geen kerst.
Misschien zijn Spaanse dames te porren voor anaal. Maar die zijn ook veelal met vakantie nu.
Haha alsof de rest naar kerk gaat! Ik wil me klaar laten pijpen door haar dat kan ze als geen ander. Haar nemen geeft weinig gevoel dus niet de moeite waard.
Heb je geen milieu sticker nodig om daar te parkeren? Alles wat in het centrum is moet je toch verplicht milieu sticker hebben?Er zijn meerdere parkeergarages in het centrum. Laatste keer dat ik daar was had ik mijn auto in de garage nabij het raadhuis (parkhaus rathaus) neergezet. Van daaruit is het ongeveer 5 minuten lopen naar het straatje.