Laatste jaren bijna geen donkere dames gezienWeet iemand of Naomi er nog werkt? Een dame afkomstig uit Kenia. Werke vroeger op nummer 14 en 16.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLaatste jaren bijna geen donkere dames gezienWeet iemand of Naomi er nog werkt? Een dame afkomstig uit Kenia. Werke vroeger op nummer 14 en 16.
Lang niet meer gezien inderdaadWeet iemand of Naomi er nog werkt? Een dame afkomstig uit Kenia. Werke vroeger op nummer 14 en 16.
Zag haar vanavond staan.Op #29 in de deur zit een hele mooie meid. Zandloper figuurtje, lange zwarte jaren, cup D (schat ik in). Maar ze straalt meestal nogal uit dat ze er echt to-taal geen zin in heeft, dus ik heb het nog niet aangedurfd om bij haar naar binnen te gaan. Wij heeft er wel al ervaring met haar? Is ze 50€ waard?
Heb je 40 of 50 euro betaald voor standaard dienst?Vandaag (dinsdag) was ik rond 21.00 in het straatje, en met het aanbod was niks mis hoor. Integendeel, zeker 20 mooie meiden waaronder ook best weer veel nieuwe. Mijn grootste probleem was dat ik niet kon kiezen . Uiteindelijk werd het "Jessica Alba" (helemaal beneden, Tabledance), en ging ik zeer tevreden naar huis
Hi Richard, €.50,-. De mooie(re) dames vragen allemaal 50 en de dames die nog 40 vragen staan onder druk om ook naar 50 te gaan heb ik gehoord. Die zullen dan toch echt het verschil moeten gaan maken op het gebied van service. We gaan het zienHeb je 40 of 50 euro betaald voor standaard dienst?
En waren die mooie meiden vnml 40 of 50 euro?
Die wilde ik gisteren proberen (naar aanleiding van jouw positieve ervaring), maar ik kon haar niet vinden (?)Ja was laatst bij Turkse Alysha en die gaf voor 40 een super service
50*50*50*50*50
Vorige week is er overleg geweest, en alle dames zijn nu verplicht om minimaal €. 50,- te vragen…
Vandaag heb ik er eens op gelet, en alle stickers met "€40" zijn nu inderdaad weg. Meestal vervangen door stickers met "€.50,-".
Ik ben benieuwd hoe de meeste wandelaars hierop zullen reageren. In 3 jaar tijd van €30 naar €50 is best spectaculair te noemen.
Ik ben ook benieuwd hoe de "mindere" dames dit gaan oplossen. Ik kan me niet voorstellen dat die nog veel klanten zullen krijgen als ze blijven doen wat ze deden.
Enfin, we gaan het zien
Dan kruip je ook op een oud lelijk wijf...pak een nat washandje das gratis.Helemaal mee eens. Sterker nog, bij Sara in Wurselen kost een half uur €60. Ook inclusief tongzoenen en PZC.
Als je Bella 50€ geeft gaat het ook snel…Ja dat klopt.
Was laatst bij bela en had 40 gepind.
Heb voor 40 sex gehad maar wel
Idee dat t beetje snel snel was
Dan kruip je ook op een oud lelijk wijf...pak een nat washandje das gratis.
Prijsdiscussie...uiteindelijk is 50 euro ook weer normaal. Net zoals toen bij 40.
Trouwens ze kunnen wel 50 vragen maar of je dat ook moet betalen! Sommigen laten je echt niet lopen als ze geld nodig hebben.
En "clichés" wat is niet duurder geworden in deze tijden...zal ook niet meer veranderen.
Kwestie van de juiste keuze makenDan kruip je ook op een oud lelijk wijf...pak een nat washandje das gratis.
Prijsdiscussie...uiteindelijk is 50 euro ook weer normaal. Net zoals toen bij 40.
Trouwens ze kunnen wel 50 vragen maar of je dat ook moet betalen! Sommigen laten je echt niet lopen als ze geld nodig hebben.
En "clichés" wat is niet duurder geworden in deze tijden...zal ook niet meer veranderen.
In Aachen heb ik althans vaker met een washandje en mijn pik boven een wasbak gestaan als in de meeste privéhuizenDan kruip je ook op een oud lelijk wijf...pak een nat washandje das gratis.
Dat zou dan toch de eerste keer zijn dat dit straatje dicht is zolang ik me kan herinneren de afgelopen 20 jaar dus.LET OP: aanstaande maandag, 27 maart ligt bijna alles in Duitsland op z'n reet. Ook ons straatje zal dan dicht zijn, is mij door een dame die daar werkt verteld.
Ehhhh… nog niet zo lang geleden is het straatje 8 maanden dicht geweest…Dat zou dan toch de eerste keer zijn dat dit straatje dicht is zolang ik me kan herinneren de afgelopen 20 jaar dus.
Dan moet er in Duitsland die dag toch echt wel wat loos zijn...