Wat een nare nagelstyliste en kapster heeft Lisa
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVrouw dat te vroeg thuiskomt en man die dan niet meer weg kanWat zijn de domste dingen die een klant je heeft proberen wijs maken om de date af te zeggen?
Vond ik in het begin ook maar de klanten zijn nu getraind! En nu moeten zij niet meer inzitten over no-shows! Wat overigens in iedere soort dienstverlening gebeurd.Wat een nare nagelstyliste en kapster heeft Lisa
Als ik een keer echt niet kan en het volledige bedrag wordt ingehouden dan zou ik nooit meer terug gaan naar mijn nagelstylisteVond ik in het begin ook maar de klanten zijn nu getraind! En nu moeten zij niet meer inzitten over no-shows! Wat overigens in iedere soort dienstverlening gebeurd.
En zeggen van ik ben het nichtje zou nog vreemder zijn als je daar in lingerie toekomt.Vrouw dat te vroeg thuiskomt en man die dan niet meer weg kan
Wel jij bent duidelijk geen vrouw die weet kwaliteit te appreciëren. Je gaat niet zomaar naar de eerste de beste voor je uiterlijk ik ben zelf zelfstandig, dus alle begrip voor. Niet mopperenAls ik een keer echt niet kan en het volledige bedrag wordt ingehouden dan zou ik nooit meer terug gaan naar mijn nagelstyliste
Ik zou het toch een ongemakkelijke situatie vinden daarnaWel jij bent duidelijk geen vrouw die weet kwaliteit te appreciëren. Je gaat niet zomaar naar de eerste de beste voor je uiterlijk ik ben zelf zelfstandig, dus alle begrip voor. Niet mopperen
een rake typeringWel jij bent duidelijk geen vrouw die weet kwaliteit te appreciëren.
Klopt.Dan moet zij haar ook niet verantwoorden als zij de afspraak afzegt. Ik vind het een vorm van wederzijds respect om te laten weten waarom de date niet door gaat.
Als dat een reactie is op Lisa, ze heeft het wel op haar site staan.Klopt.
Doen ze ook meestal niet met reden.
Ik vond 10 uurtjes iig vroeg genoeg
Kan moeilijk 2 dagen op voorhand afzeggen zonder symptomen.
Als je dan een voorschot hebt betaald die word ingetrokken is dat gewoon pure diefstal.
Niet zozeer alleen op haar.Als dat een reactie is op Lisa, ze heeft het wel op haar site staan.
Dan heb je in elk geval de mogelijkheid vooraf te beslissen of je onder die voorwaarden wilt afspreken of niet.
Dat is nog wel een goede vraag, geen idee hoe rechtsgeldig het is.En voor haar zal het wel kloppen allemaal, maar vraag me af of die voorwaarden enige waarde hebben als een klant bvb klacht indient.
Geen idee hoe dat zit eigenlijk.
Klopt 100 procent. Duidelijk afspraken zijn belangrijk..
Maar dan nog, als een dame het netjes vooraf meldt weet je van te voren dat als je aanbetaalt en afzegt, het veel gezeik oplevert als je je geld terug wilt.
Fair, dan weet je welke afweging je maakt.
Je hebt dames die nergens voorwaardes melden en die dan ineens een blik maatregelen open trekken als je afzegt. Sja, dat is niet netjes.
Ik denk dat het alleen rechtsgeldig is als de dame alles 100 procent officieel doet.Dat is nog wel een goede vraag, geen idee hoe rechtsgeldig het is.
Ook als je elke keer voor niets weg en weer rijden. Is dat niet leuk en het kost ook geld. En zeker als je iemand anders hebt moeten teleurstellen voor iemand anders die niet afkomt.Wel jij bent duidelijk geen vrouw die weet kwaliteit te appreciëren. Je gaat niet zomaar naar de eerste de beste voor je uiterlijk ik ben zelf zelfstandig, dus alle begrip voor. Niet mopperen
dat is waar ik boek meestal de dag zelf dan heb ik daar bijna geen last van. maar de dvp moet dat wel toelaten natuurlijk.Klopt.
Doen ze ook meestal niet met reden.
Ik vond 10 uurtjes iig vroeg genoeg
Kan moeilijk 2 dagen op voorhand afzeggen zonder symptomen.
Vrouwen, dvp hebben nogal een kort lontje, zo te lezen.ooit afspraak afgezegt wegens corona
dame zei dat ik een faker was nu sta ik op die befaamde fakerlijst
Geen lontjeVrouwen, dvp hebben nogal een kort lontje, zo te lezen.
mwa, dan nog kan ze je op een zwarte lijst gooienMaar zolang ze geen geld vooruit vragen moet geen probleem zin toch? Behalve een verpeste avond/middag.
Een deel. Willen een soort diva spelen. Links laten liggen.Vrouwen, dvp hebben nogal een kort lontje, zo te lezen.
Maar in deze gevallen haddden de dvp's volgens mij wel een voorschot gevraagd en die ben je dus kwijtMaar zolang ze geen geld vooruit vragen moet geen probleem zin toch? Behalve een verpeste avond/middag.
Recencies, en ik krijg soms prive berichten waar ze informatie vragen over een dvp waarbij ik in een topic heb aangegeven dat ik er weleens langs ben geweestopletten dus. ik vraag mij wel af hoe ik over de dame waarmee ik een afspraak probeer te maken, bij andere navraag kan doen