Toen ik begon met bezoeken van dames heb ik tot tweemaal toe het omgekeerde voor gehad . afspraak zonder probleem , ging adres krijgen als ik in de buurt was , meer of een uur rijden, en dan niets meer laten horen , geen reactie meer op bellen of sms. diep teleurgesteld terugkeren maar onervaren en zeker nog geen weet van
GR of hookers in die tijd met een ander telefoon nr nog eens een poging ondernomen bij dezelfde dame maar met dezelfde modus operandi als resultaat . Best frustrerend en eigenlijk had het toen al kunnen afgelopen zijn maar ik was te curieus om te ervaren hoe het zou zijn om eens een niet gekend vrouwenlichaam vast te nemen en overal te kunnen strelen en kussen. Door die curiositeit bij Hookers uitgekomen en daar een dame gevonden die dermate goeie recensies had dat ik die ook wel eens wou ontmoeten . Met haar is wandelen een hobby geworden, we zien elkaar nog steeds en langs beide kanten is er nog nooit een afspraak afgezegd geweest. Enkel eens laten weten dat ik wat later zou zijn door verkeer maar verder niks. Alle nieuwere dames steeds met dezelfde ingesteldheid bezocht en altijd goed bij gevaren. Door een privé huis ooit eens opgebeld geweest juist voor mijn vertrek er naar toe met de melding dat de door mij gekozen dame die dag niet was komen opdagen, voorstel voor een andere dame gekregen en ook goed meegevallen , was dus wel respectvol van het huis naar hun klant toe en zo blijft het tenminste leuk.
Al een ganse aanloop dus naar TS zijn verhaal toe. We kennen natuurlijk niet alle aspecten van het verhaal , maar in de morgen verwittigen dat de date van de avond niet zou kunnen plaats vinden is volgens mij toch ruimschoots voldoende en er is een goede motivatie voor. De reactie van betreffende dame vond ik ook wat vreemd , zeker als je vermeld dat je haar al twee keer bezocht hebt. Na het lezen van je laatste post hier nu begrijp ik dat het al twee terug was dat je haar nog bezocht en dan kan ik me best inbeelden dat ze je toch niet meer zo goed herinnert wat haar ietwat koele reactie kan verklaren. Het had zeker meer begripvol gekund van haar kant maar we weten ook niet hoe haar gemoedstoestand die morgen was. We stappen allemaal al eens met het verkeerde been uit bed. Trouwens als we naar het tijdstip kijken waarop zij voor eerst reageert op jouw annulatie is dat dan alweer iets beter verklaarbaar. Jij stuurt om 08.16h maar zij antwoord pas om 14.13h , ja dan is er natuurlijk al een halve dag weg. Ligt de verantwoordelijkheid toch ook voor een deel bij haar. Waarschijnlijk had jij ook veel liever niet hoeven annuleren. Denk dat in deze niemand zich echt schuldig moet voelen , het is gewoon gebeurd door samenloop van omstandigheden . Hoofd omhoog (rest mag ook
) en verder met de hobby.