jos Smos99
Stamgast
Ik weet niet met welke instelling jij afspreekt maar ik wil gewoon lekker fit aan de afspraak verschijnen. Als ik pijnstillers neem , suf ben en amper kan wandelen lijkt het me nogal gek om 45 min te rijden met de auto ( wat overigens geen optie was ivm zithouding) en vervolgens enkele honderden euro's neerleggen voor een afspraak waar ik niet van kan genieten.Als ik morgenochtend wakker zou worden met wat rugpijn maar het is niet genoeg om 112 te bellen gaan we lekker de rug (en meer) bij de dame laten verzorgen. En geen #$% excuses verzinnen en lul verhaal ophangen.
Gelukkig begrijpen de meeste dames wel dat er last minute wat kan voorvallen. We hebben namelijk allemaal nog een leven waar verandering van situatie kan plaatsvinden.
Geldt overigens ook voor de dvp. Ik heb er eens 1 geweten die afzegde omdat ze voor 1 klant geen kamer wou boeken.
Als je dit wereldje instapt dan weet je dat er veel "probleempjes" allerhande kunnen voorvallen.Ik kan uit ervaring vertellen dat ik de dames snap die al deze onzin verhalen en excuses afzeggingen aan moeten horen of het gewoon niet op komen dagen van onze collega wandelaars begrijp. En snap dat ze cynisch zijn geworden hierdoor!
Als je dit niet aankan en er cynisch van wordt raad ik een andere carriere aan.
Dat niet alleen. We moeten eens stoppen met denken dat wij hen meer nodig hebben dan andersom. Voor ons is het een hobby.....als ik geen geld wil uitgeven doe ik het niet. Voor hen is het meestal een kwestie van te kunnen leven.In deze is er dan ook maar 1 verliezer, de DVP.
Sidenote. Voor elke dvp waar je niet welkom bent/ of die arrogant is/ of gewoon denkt dat ze je kan manipuleren zijn er 50 anderen die maar al te graag die matras door je lichaam heen willen zuigen.