Thomas1975
Wandelaar
- 44
- 18/10/21
- 14
mocht hier eens een koppel zijn met bi man in regio Zuid Oost Vlaanderen mogen jullie altijd eens pm sturen voor meer info...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDa's waar vanmiddag eens passeren danAls iedereen deze instelling heeft, dan is er nooit iets te beleven.
Gewoon eens langsgaan...
Lijkt me leuk ik ben van Oost-vlaanderenHallo iedereen
Aan de knappe jongen die me vanmiddag heeft gepijpt in de auto, een welgemeende dankjewel. Verder was er weinig activiteit hier, ook zo goed als geen wagens die de oprit opkwamen
Ik ben morgenmiddag tussen 11u en 12 u op de parking voor wie s goed geneukt wilt worden.
M'n lul is proper gewassen en besneden voor wie zin heeft om te sabbelen...
Greets
wij zijn er vrijdag...morgen leuk vrouwvolk of koppeltjes richting Eroxx?
Twijfel nog een beetje of ik ga. Voor de huisdames alleen ga ik passen....
ik zit nog in spanje tot morgenWij maken ons klaar om te vertrekken naar Eroxx. De vakantie goed beginnen. Hopelijk veel mooie respectvolle singles voor het vrouwtje en hier en daar een lekker koppeltje voor ons 2.
Is dit een serieuze vraag? Zie websites van de betreffende clubs..Iemand die weet of Amai open is op donderdagnamiddag? Of beter Eroxx voor donderdagnamiddag?
Ja omdat die elkaar tegen spreken... openingsuren google zeggen open, site zgt s avonds... maar daar staat nog van covid op... dus geen ideeIs dit een serieuze vraag? Zie websites van de betreffende clubs..
Geen idee welke website van Amai jij dan raadpleegt…. Is nooit open op donderdag namiddag - enkel s'avonds. Website is acteel.Ja omdat die elkaar tegen spreken... openingsuren google zeggen open, site zgt s avonds... maar daar staat nog van covid op... dus geen idee
Ik zou deze namiddag of avond wel een bezoek kunnen brengen aan de Hotstore. Is er een koppel dat zin heeft om te komen spelen?Na veel bezoeken aan de cinema Hotstore Aalst nog nooit vrouw of koppel gezien daar. Zou graag vrouw of koppel daar zien of meer. Wie kan zaterdag of zondag namiddag of avond ? In de week enkel avond.