Kurt wynanants
Newbie
- 15
- 19/09/22
- 11
Hey welke leuke meid of koppel blue vision vandaag gr maasmechelen
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGoed te weten dat er op woensdagmiddag wat volk is. de laatste keer op een vrijdagmiddag was het wat stil. Nu is er natuurlijk maar 1 iemand nodig om een leuke middag te hebben, maar toch. Ik zal eens een woensdagmiddag vrij nemen.vanmiddag Miranda Zeist. Wie ook?
Ik ben aanwezig. Hoop dat ik jullie tegenkom.Lekker vakantie en morgen een lange donderdag in de Eroxx zag ik. Ik kom alvast met dubbel gezelschap. Respectvolle heren zullen het geweten hebben!
Wij zijn er ook geregeld op donderdagen en hopen morgen een beetje van dezelfde actie te krijgen. Hopelijk voldoende singles die zich niet wegsteken.Ik zou wel willen gaan, weet alleen niet of ik dames of stellen kan vinden in de mousse... ( oftewel: ik ben benieuwd of er een beetje actie is! Ik ken Eroxx alleen van de donderdagmiddag -en dat bevalt me).
Helaas, zondag lukt me niet. Maandag daarentegen is de kans wel redelijk groot....Zijn er veel singles die morgen (zondag) richting Eroxx trekken?
Top! Misschien zie ik jullie daar dan wel!Maandag gaan wij ook n eroxx
ik kom deze middag ook effe langs in BalenIk ga hier a.s. donderdag voor het eerst eens kijken. Ben erg benieuwd! Wie gaat ook?