Jiovanni1972
Wandelaar
- 75
- 11/02/23
- 57
En hoe was hetIk ben onderweg, daar binnen een klein uurtje. Hopelijk tot zo ;-)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn hoe was hetIk ben onderweg, daar binnen een klein uurtje. Hopelijk tot zo ;-)
... blijft maagd ;-)Maar wie niet vraagt of waagt ….
Oeps. Met de vakantie te laat gezien. Hopelijk komt er nog een keer. Die cinema is mijn favoriet ondanks de tekortkomingen. Hopelijk komt de striptease ooit terugDeze namiddag eens naar cinema dampoort met het vrouwtje, wie komt er ook?
Sorry, locatie vergeten maar we gaan naar Amai.Ik ga maandag a.s. met een mooie dame, ben benieuwd, ik zal hier de ervaring plaatsen.
Jammer geen vr of koppel …. Ik blijf nof even afwachten misschien komen jullie nogIk ga rond 11uur eens naar de cinema. Vr of koppel ook ? Of zit ik weer alleen of met andere mannen ?
wat meer info over jou? ;-)Vanaf 20h
Ik ben wel geïnteresseerd ? Hangt ervan af van waar jullie zijn. Kan mij wel verplaatsen maar liefst niet het hele land doorkruisenIk wil voor nu alleen even peilen: zijn er hier mannen of stellen geïnteresseerd in bisex-paydates met een koppel (Man/Vrouw) of koppel (travestie/vrouw) ?
Zijn beiden bi en mans soms ook in travestie.