Hello,We are going again n Bornedries Thursday 8 June. Who is coming to "pamper" her. Western gentlemen only.
For targeted appointments:
[email protected]
I couldn't send email. Is it working
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHello,We are going again n Bornedries Thursday 8 June. Who is coming to "pamper" her. Western gentlemen only.
For targeted appointments:
[email protected]
Welk uurMaandag 12juni zakken wij terug af naar eroxx. Na enkele weken afwezigheid hebben we er nog eens zin in
Vrouwtje wil haar grote fantasie waar maken. Een 5tal goed voorziene (knappe en jongere) mannen die ze om beurten pijpt en rukt waarna deze haar borsten vol spuiten. 't Mogen er ook meer zijn
Uiteraard wil ze ook geneukt worden, maar dat is voor ronde 2 (of 3, of 4, of...)
Zal ons laatste bezoek in juni worden want ons agenda zit voor de rest overvol.
Zal rond 12.30/13u zijn, afhankelijk van het verkeer, ongeveer 2u rijden en kunnen pas ten vroegste 10.45 vertrekkenWelk uur
En is ze in form u Lisa?Wie gaat er morgen?
Je kan me herkennen aan mijn zwarte boxershort.
Nee wacht…
Ik heb mijn Lisa mee.
Always UltraEn is ze in form u Lisa?
Ik val misschien niet helemaal in de doelgroep maar als ik me vrij kan maken schuif ik graag aan..Maandag 12juni zakken wij terug af naar eroxx. Na enkele weken afwezigheid hebben we er nog eens zin in
Vrouwtje wil haar grote fantasie waar maken. Een 5tal goed voorziene (knappe en jongere) mannen die ze om beurten pijpt en rukt waarna deze haar borsten vol spuiten. 't Mogen er ook meer zijn
Uiteraard wil ze ook geneukt worden, maar dat is voor ronde 2 (of 3, of 4, of...)
Zal ons laatste bezoek in juni worden want ons agenda zit voor de rest overvol.
Jammer, dan kan ik niet.Correctie, zal maandag 19juni worden dat we naar eroxx kunnen gaan. Komende maandag lukt waarschijnlijk niet...
Ik kan niet wachten ik zal zeker komen!Correctie, zal maandag 19juni worden dat we naar eroxx kunnen gaan. Komende maandag lukt waarschijnlijk niet...
Haha ik kom uit 020 is dat ergmaandag 19 juni gaan we als stel dan maar eens kijken in steamworks. Mannen check onze bio even hier, wie past daarin en verrast ons
Als de juiste kandidaat maar zeer frequent naar 010 wil komen is dat prima.Haha ik kom uit 020 is dat erg