MissM
Meubelstuk
Buiten for sureDat kan spannend worden!!!!
Sta ik dan binnen, of buiten?
Als je boven klikt op "Site" dan kan je het zien ;pJa ik begrijp het. Ik ken jouw prijzen niet en weet ook niet in welke omgeving je werkt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBuiten for sureDat kan spannend worden!!!!
Sta ik dan binnen, of buiten?
Als je boven klikt op "Site" dan kan je het zien ;pJa ik begrijp het. Ik ken jouw prijzen niet en weet ook niet in welke omgeving je werkt.
,.Das simpel .als in Bv thailand niet probeert af te dingen als je iets wil kopen ,kleding,foons Enz Enz.Wat maakt het verschil, om het in het buitenland wel te doen, en hier in NL niet?
Een sekswerker werkt niet altijd de hele dag. Je hebt veel verschillende soorten sekswerk.Ondergewaardeerd zeker.
Te goedkoop is een hele andere discussie en dan mag je wat mij betreft in ieder geval onderscheid maken tussen wat de klant betaald en wat de sekswerker netto over houdt.
Ik ben van mening dat de klant best veel betaald, een gemiddeld uurtje kost flink meer dan een gemiddeld dagloon oplevert. Ik geloof dat het ongeveer anderhalve dag modaal loon kost per uur zonder extra's.
Dat een legaal sekswerker netto te weinig over houdt kan ik dan wel weer achter staan.
Anderzijds heb je ook weinig ondernemingsrisico.Maar, je moet misschien meer kijken naar de aard van het werk. Je kunt het niet vergelijken met een reguliere baan waar je geen risico's loopt op soa's, geweld, sociale stigma en psychische schade en waar je geen intimiteiten hoeft te hebben met mensen die je type misschien niet zijn.
Volgens mij loop je juist een groot ondernemingsrisico. Je kunt je niet verzekeren tegen tijdelijke ongemakken, zoals een bacteriële vaginose door alle condooms en glijmiddel, niet tegen ongeplande zwangerschappen of ernstige ziektes zoals hiv, psychisch trauma of problemen met je eigen seksualiteitsbeleving. Bovendien kunnen het verlies van vrienden en werk door stigma's ook een risico vormen.Anderzijds heb je ook weinig ondernemingsrisico.
Goed bezigIk zeg 1x nee en bij een 2e keer gooi ik gewoon de deur dicht
En als de deur niet dicht wil...... knietjeGoed bezig
Blijkt de kerel een sub te zijn "Oh jaaah, ga door!"En als de deur niet dicht wil...... knietje
Ik doe het eigenlijk nooit, want ik kies meestal wel vrij bewust voor een bepaalde dame, dus dan heb ik geen zin om geweigerd te worden.Persoonlijk vind ik het erg respectloos om te vragen om korting of af te dingen alsof je op een rommelmarkt staat (kom met maar de lollige opmerkingen over mijn woordkeuze ) en ik weiger je dan ook vrijwel altijd gelijk als klant.
Een voorstel doen op een respectvolle manier vind ik moeten kunnen. Stel deze dame vraagt extra's en je wilt eigenlijk alles, kan je indd een passend voorstel doen.En is een voorstel doen ook not done? Zelfde situatie als hier boven, zeg rond de €100 aan extra's. Is een voorstel om 3u voor €500 dan ook not done?
Wie dit bij mij doet mag gelijk doorlopen is gewoon respectloos !zeg ik altijd je bent hier niet op een rommelmarkt of dergelijke. Wie het niet kan (wil)betalen jammer ...(Na aanleiding van mijn topic over transseksuele werkers zal ik iedereen voortaan sekswerker noemen als ik praat in algemene sfeer)
Beste leden,
Dit topic raakt een gevoelige snaar bij veel wandelaars en vast en zeker ook bij sekswerkers op dit forum.
Afdingen op de prijs. Moet dit kunnen of is dit not done? En dan heb ik het niet over werkers die €300+ per uur vragen maar gewoon een gemiddelde van €130-€200.
Persoonlijk vind ik het erg respectloos om te vragen om korting of af te dingen alsof je op een rommelmarkt staat (kom met maar de lollige opmerkingen over mijn woordkeuze ) en ik weiger je dan ook vrijwel altijd gelijk als klant.
Hoewel dit misschien wat voorbarig is ben ik wel benieuwd hoe de rest hier over denkt.
Hieronder wat dingen die ik al meerdere malen voorbij heb zien komen in mijn whatsapp gesprekken.
"Kan dat niet voor wat minder?"
"Als je het voor de helft doet dan kom ik er gelijk aan!"
"Ik moet een eind rijden, kan je mijn benzine kosten vergoeden?"
"Ik heb maar €20 dus daar moet je het maar mee doen."
"Is mijn verjaardag dus waar is mijn verjaardagskorting?"
"Krijg ik korting als ik mijn studentenpas laat zien?"
Ik heb hetzelfde hoor. Werk daarom ook met een allin prijs. Niks makkelijkers dan dat!Wat een gedoe toch met die variabele tarieven. Ik heb het eerder gezegd: ik geef de voorkeur aan een vast bedrag met duidelijkheid over wat het inhoudt.
Hahaha, 45 Euro per uur is ongeveer wat iemand met een modaal salaris kost als je die inhuurt. Zeer onredelijk voorstel, tenzij hij dacht dat hij een interieurmanager aan de lijn had. Dan is het best primaGisteren iemand op mijn zwarte lijst op mijn telefoon gezet die met 45 euro voor een uur kwam, hij vond mijn uurprijs te hoog ( welke hij uiteraard niet wist voordat hij belde ). Prima, ben ik per direct al helemaal klaar met je.
Zeker, maar respectvol is voor iedereen weer anders.Een voorstel doen op een respectvolle manier vind ik moeten kunnen. Stel deze dame vraagt extra's en je wilt eigenlijk alles, kan je indd een passend voorstel doen.
Bijv:
€150/u
€20tz
€50Pzc
€50anaal
Hier zou je een nette €250 kunnen voorstellen ipv een €270
€45 heb je nog geen goede tegelzetter voorHahaha, 45 Euro per uur is ongeveer wat iemand met een modaal salaris kost als je die inhuurt. Zeer onredelijk voorstel, tenzij hij dacht dat hij een interieurmanager aan de lijn had. Dan is het best prima
Ik moet nu denken aan mijn vader. Die zat in de handel en verkocht een schaars product. Hij was het gezeur over de al geaccepteerde prijs eens zo zat dat hij de prijs ter plekke verhoogde. Diegene heeft het uiteindelijk ook gekocht voor de hogere prijs.In de machinebouw/techniek is onderhandelen over de prijs vrij gebruikelijk. We hebben een afroep order bij een fabrikant waarbij de prijs van 100 lichtschermen van €200.000 naar €90.000 ging...
Ik heb bvb ook een hekel aan afdingen als je iets tweedehands verkoopt.Ik moet nu denken aan mijn vader. Die zat in de handel en verkocht een schaars product. Hij was het gezeur over de al geaccepteerde prijs eens zo zat dat hij de prijs ter plekke verhoogde. Diegene heeft het uiteindelijk ook gekocht voor de hogere prijs.
Maar als ik dan niet alle opties wil gebruiken? Er zijn genoeg dames die all in rate hanteren en bieden zowel massage met handmatig happy end als intiem met cim. Als ik dan alleen de massage met happy end wil dan wil ik eigenlijk niet voor de extra's betalen.Ik heb hetzelfde hoor. Werk daarom ook met een allin prijs. Niks makkelijkers dan dat!
Ik denk dat je het niet zo moet zien. Je betaalt niet voor de handelingen en opties. Je betaalt voor een intieme tijd samen met de dame. Het voordeel van een all-in prijs is dat je geheel vrij bent om samen te kijken wat jullie op dat moment leuk vinden.Maar als ik dan niet alle opties wil gebruiken? Er zijn genoeg dames die all in rate hanteren en bieden zowel massage met handmatig happy end als intiem met cim. Als ik dan alleen de massage met happy end wil dan wil ik eigenlijk niet voor de extra's betalen.
Als ik naar de Mac ga neem ik geen happy meal als ik eigenlijk alleen een hamburger wil.
Exact!!Ik denk dat je het niet zo moet zien. Je betaalt niet voor de handelingen en opties. Je betaalt voor een intieme tijd samen met de dame. Het voordeel van een all-in prijs is dat je geheel vrij bent om samen te kijken wat jullie op dat moment leuk vinden.
Zie het als een pretpark. Je betaalt de entree, daarna ben je vrij om te ervaren wat je wil. Niet iedereen wil in de achtbaan, maar misschien kun je wel genieten van een andere attractie. Je betaalt met de entree niet voor de achtbaan, maar voor de toegang tot het park.
Dan zoek je een andere dameMaar als ik dan niet alle opties wil gebruiken? Er zijn genoeg dames die all in rate hanteren en bieden zowel massage met handmatig happy end als intiem met cim. Als ik dan alleen de massage met happy end wil dan wil ik eigenlijk niet voor de extra's betalen.
Als ik naar de Mac ga neem ik geen happy meal als ik eigenlijk alleen een hamburger wil.