Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMet mijn goedkope allin prijzen word ik daar wel woest van jaIk bedoelde Veerle. Als mensen gaan afdingen, dan komt misschien ineens de meesteres in haar naar boven.
Met mijn goedkope allin prijzen word ik daar wel woest van ja
Kick jij op afgewezen worden?Nu word ik toch wel verleid om bij je af te dingen
Nope, wel op meesteressen ;-)Kick jij op afgewezen worden?
Ik ben een paar keer in het buitenland geweest waar je een dief bent van je eigen portemonnee als je het niet doet.
In NL nooit. Vraag je meer dan ik kan/wil betalen.....even goede vrienden maar ik kijk een deurtje verder.
Wat maakt het verschil, om het in het buitenland wel te doen, en hier in NL niet?
De standaard insteek van de dame. Ik ben veel in Azie geweest en de dames daar vragen in eerste instantie toch een stuk meer dan de gangbare prijs.
Klopt Joke,.... hier doe je dat gewoon niet,....vind IkMaar dat is in Thailand en dit forum gaat voornamelijk over Nederland, een stuk België en een beetje Duitsland.
En Nederlandse sekswerkers houden niet v afdingen of onderhandelen.
@Betrouwbaar
Ondergewaardeerd zeker.Ik ben van mening dat sekswerk over het algemeen ondergewaardeerd en te goedkoop is
Je bedoelt waarschijnlijk lage prijzen. Een prijs kan niet goedkoop zijn. Een artikel of dienst kan goedkoop zijn.Met mijn goedkope allin prijzen word ik daar wel woest van ja
Eens. Als je zelf een bedrijf hebt komen er ook mensen om korting vragen of extra service. Onderhandelen hoeft niet altijd over de prijs te gaan. Kan ook over service of tijd. Is vrij gebruikelijk.Afdingen? Ik noem dat onderhandelen en dat doe ik wel degelijk bij bijv. raamdames over extra's of de totaalprijs als ik meerdere uren afspreek.
Als je niet al bij het raam duidelijk afspreekt wat je wilt en voor welk tarief, zodra je op de kamer staat kost alles wat van te voren niet expliciet is afgesproken extra, en grote kans dat het tijdens de onderhandeling aan het raam minder of zelfs zonder meerprijs zou kosten.
Nu word ik toch wel verleid om bij je af te dingen
Ik zit iig goed onder het gemiddelde zover ik weet met wat ik vraag en aanbied.Je bedoelt waarschijnlijk lage prijzen. Een prijs kan niet goedkoop zijn. Een artikel of dienst kan goedkoop zijn.
Maar ja goedkoop is ook nog subjectief. Wat voor de ene goedkoop is, is voor de ander nog altijd duur.
Ik zeg 1x nee en bij een 2e keer gooi ik gewoon de deur dichtBinnenkort komt ze naar Groningen... Ik zal dan wel even afdingen.... Eens kijken welke strenge meesteres naar boven komt.
Het resultaat laat ik wel weten
Ik zeg 1x nee en bij een 2e keer gooi ik gewoon de deur dicht
Ja ik begrijp het. Ik ken jouw prijzen niet en weet ook niet in welke omgeving je werkt.Ik zit iig goed onder het gemiddelde zover ik weet met wat ik vraag en aanbied.
Je snapt mn punt toch wel mag ik hopen?