Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAfdingen op luxe goederen en diensten komt vaker voor dan je denkt, en is helemaal niet zo ongewoon, het kan misschien als je dat niet vaak doet ongemakkelijk overkomen, maar daar wen je zelf wel aan.Afdingen op de prijs, en dan verbaasd zijn als ze lastig zijn en de date niet goed verloopt
dat heeft niks met respect te maken, het is gewoon een zakelijke overeenkomst.Een vrouw is geen artikel, al zien sommigen dat helaas wel zo. Het getuigt gewoon van weinig respect naar de dame toe.
Ik heb het nog nooit mee gemaakt of maar zelfs aan gedacht om af te dingen bij aankopen in een winkel. Hoogstens wat korting omdat de klantenkaart vol is. Maakt ook niet uit op welke manier het gevraagd wordt imo: dit is de prijs, zo is het. Als er korting wordt gegeven, zal het wel medegedeeld worden.Afdingen op luxe goederen en diensten komt vaker voor dan je denkt, en is helemaal niet zo ongewoon, het kan misschien als je dat niet vaak doet ongemakkelijk overkomen, maar daar wen je zelf wel aan.
Als ik naar een exclusieve herenmode zaak gaat, en ik koop meerdere kledingsstukken, en je vraagt of er iets aan de prijs gedaan kan worden, gaat de verkoper daar negen van de tien keer in mee, het zij door een korting of bijvoorbeeld door een " cadeautje" te geven als bijvoorbeeld een overhemd of T-shirt te geven.
Waarom is het dan ongewoon en not done, om dat niet bij een dvp te doen, zeker als je wat meer afneemt dan
het instaptarief. Natuurlijk valt of staat het, met de manier waarop je het vraag en hoe je het brengt.
dat heeft niks met respect te maken, het is gewoon een zakelijke overeenkomst.
JE kan het altijd proberen meer binnen te harken.Ik had een advertentie geplaatst dat ik opzoek naar een dame ben en waar ik duidelijk mijn prijs opnoem en wat ik wil maar de meeste dames die hun diensten aanbieden vragen alsnog meer. Ik begrijp de frustratie wel maar hoort dat er niet een beetje bij?
In mijn sportschiet hobby doe ik dat. Maar dan maak ik een pakket. En koop ik bepaalde dingen aan de inkoop prijs of krijg ik bv de koffer er gratis bij.Afdingen op luxe goederen en diensten komt vaker voor dan je denkt, en is helemaal niet zo ongewoon, het kan misschien als je dat niet vaak doet ongemakkelijk overkomen, maar daar wen je zelf wel aan.
Als ik naar een exclusieve herenmode zaak gaat, en ik koop meerdere kledingsstukken, en je vraagt of er iets aan de prijs gedaan kan worden, gaat de verkoper daar negen van de tien keer in mee, het zij door een korting of bijvoorbeeld door een " cadeautje" te geven als bijvoorbeeld een overhemd of T-shirt te geven.
Waarom is het dan ongewoon en not done, om dat niet bij een dvp te doen, zeker als je wat meer afneemt dan
het instaptarief. Natuurlijk valt of staat het, met de manier waarop je het vraag en hoe je het brengt.
Geheim onthuld! Een dvp is geen maagd.Eindeloze discussie dit!!!!!
Bij een tweedehands boot wel, bij een dvp niet. Klaar!
Waarom zou je niet mogen vragen, of er iets aan de prijs gedaan kan worden, als je meerdere uren boekt en extra handelingen afneemt?
Precies!Ja, en dan gaat het meer over onderhandelen dan afdingen, zoals ik al eerder schreef.
Gezien de advertenties van je concullega's is dat een vaak voorkomend fenomeen, als het woord blok(keren) al ergens in de tekst aangehaald wordt.Ik ervaar veel , no offense, niet NL sprekende mannen die voor weinig veel willen.
Die krijgen meteen een blokkade en gaan op mijn zwarte lijst..
Ik vind dat klanten zeker recht hebben op recente foto's ! Daar ben ik het met je eens!Groot gelijk. Terecht dat je onbeleefde, brutale, mannen weigert. Of pingelaars ! Maar anderzijds vind ik ook dat klanten recht hebben op correcte recente foto's. Dat het gezicht geblurd is, kan ik brgrijpen. Succes met 't werk.