Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet helemaal waar. Want er zijn in België parenclubs waar op de avonden dat alleengaande mannen binnen mogen, ook huisdames zijn. Die bedienen de alleengaande heren, waardoor er voor 99,9 procent sexgarantie is. Alleen als je heel erg vervelend bent of stinkt, heb je geen sex. Of als je niet met een huisdame wil. Het merendeel van de mannen krijgt minstens 1x de zak geleegd.Ik hoop toch niet dat je een parenclub binnengaat en denkt voor sex te betalen want dan heb je het concept parenclub niet goed begrepen. Je betaald om de club binnen te komen en als je sex hebt is dat eerder mooi meegenomen.
Ah ok dat wist ik nietNiet helemaal waar. Want er zijn in België parenclubs waar op de avonden dat alleengaande mannen binnen mogen, ook huisdames zijn. Die bedienen de alleengaande heren, waardoor er voor 99,9 procent sexgarantie is. Alleen als je heel erg vervelend bent of stinkt, heb je geen sex. Of als je niet met een huisdame wil. Het merendeel van de mannen krijgt minstens 1x de zak geleegd.
En ja, je hebt gelijk dat dit niet bij elke parenclub zo is. Ik ging uit van de parenclub waar ik normaliter naar toe ga.
Dat wat die heer zegt, herken ik. Het is altijd leuk om iemand te treffen aan bijvoorbeeld de bar en dat je dan verleidt en/of verleid wordt door een vrouw. Als het dan tot sex komt, is dat ook meestal een 1-op-1 sessie of een triootje samen met haar partner. De overige heren willen graag meedoen, maar dat mag meestal niet. Dan heb je het gevoel dat je speciaal bent ten opzichte van de andere heren. De sex is meestal een stuk beter.Ah ok dat wist ik niet
Ik spreek wel eens met een alleengaande heer in een parenclub en die vinden het juist leuk om geen sex garantie te hebben. Dan gaat het echt om de persoon zelf als ze aan mogen sluiten en er is dan natuurlijk ook geen betaalde sex.
Nou ja ze ging wel degelijk mee naar de kamer, we hebben ons ook uitgekleed, en toen besloot ze ineens dat ze geen seks wilde en liep ze weg. Sja, een dame die zich alleen uitkleedt en dan wegloopt, daar betaal ik geen 70 Euro voor natuurlijk...Hahaha meen je dat nou serieus? Op het moment dat een dame niet met een klant naar de kamer wil is dat natuurlijk haar goed recht. Maar het huis wil vervolgens het betaalde bedrag niet teruggeven?
dit geld voor mij ook soms vooraf maar meestal achteraf want dan reken ik de extras ook gelijk afIk kom voornamelijk bij massagesalons. Daar verschilt het wat. Ik denk 35%vooraf en 65% achteraf.
Ook hier telt of je er meer komt of voor het eerst binnen stapt
Is dit iets van lang geleden of redelijk recent? In dat laatste geval zou ik wel graag willen weten welk huis ik moet vermijden.Meeste situaties wordt geld vooraf gevraagd, op zich logisch vanuit de dame gezien.
Brengt natuurlijk een risico voor de klant met zich mee, heb 1 keer meegemaakt in een privéhuis dat ik al betaald had en de dame ineens aangaf geen seks met je te willen. Gastvrouw gaf geen geld terug, dus daar zat ik dan mooi met m'n vooruitbetaalde geld. Godzijdank maar 1 keer gebeurd.
Was House of Dreams, kort voor de 1e coronasluiting.Is dit iets van lang geleden of redelijk recent? In dat laatste geval zou ik wel graag willen weten welk huis ik moet vermijden.
Ook geen andere dame mogen uitkiezen of zo? Ik had daar zeker een klacht over ingediend.Was House of Dreams, kort voor de 1e coronasluiting.
Klopt is fijner in enveloppe. Ik krijg het meestal tussen een boek die ik dan mag houden ik vind het erg confronterend als ze het bijna in mijn gezicht duwenDat gevoel alsof je iets koopt probeer ik tegen te gaan door bij raambezoek het geld niet direct te geven, maar ergens neer te leggen.
Bij privé-ontvangst heb ik het bedrag altijd in een envelop bij me, nog net iets stijlvoller. Wordt ook wel op prijs gesteld, meende ik af en toe te merken.
Klopt is fijner in enveloppe. Ik krijg het meestal tussen een boek die ik dan mag houden
Dat gevoel alsof je iets koopt probeer ik tegen te gaan door bij raambezoek het geld niet direct te geven, maar ergens neer te leggen.
Bij privé-ontvangst heb ik het bedrag altijd in een envelop bij me, nog net iets stijlvoller. Wordt ook wel op prijs gesteld, meende ik af en toe te merken.
Ik wil zelf ook geen achteraf misverstand wat het tarief was (je bevestigd even wat je verwacht qua tijd) , en zij heeft dan - zonder gene van expliciet zichtbaar tellen ,zeker als je de envelop dichtgeplakt had) het geld gezien en vastgepakt .
Wat ik als minpunt zie van neerleggen of envelop is dat je van de ontvanger vertrouwen vraagt dat het klopt - of de ontvanger in de positie plaatst om het even na te tellen en te voelen waar je bij bent .