ik heb meerdere mailtjes gestuurd... was alsof ik tegen een muur praatteOok geen andere dame mogen uitkiezen of zo? Ik had daar zeker een klacht over ingediend.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik heb meerdere mailtjes gestuurd... was alsof ik tegen een muur praatteOok geen andere dame mogen uitkiezen of zo? Ik had daar zeker een klacht over ingediend.
Indd, enveloppe openlaten en ik tel steekproefsgewijs de enveloppe na. Bij nieuwe meestal onmiddellijk als die in de badkamer isIk plak de envelop nooit dicht. En bij privéontvangst gaat er doorgaans een douche vooraf aan de eigenlijke date: ruim de tijd voor de dame om een en ander na te tellen waar ik niet bij ben.
Bij twee losse briefjes van 50 neerleggen (raambezoek) is van een paar meter afstand te zien dat het klopt zonder te hoeven tellen
Nog subtieler. Moet je wel weten welke boeken in de smaak vallen. Maar die heb je op je Amazon verlanglijstje staan zie ik.
Ik plak de envelop nooit dicht. En bij privéontvangst gaat er doorgaans een douche vooraf aan de eigenlijke date: ruim de tijd voor de dame om een en ander na te tellen waar ik niet bij ben.
Bij twee losse briefjes van 50 neerleggen (raambezoek) is van een paar meter afstand te zien dat het klopt zonder te hoeven tellen
Hm, ik ken het helaas. Bij HOD heb ik gelukkig nooit problemen gehad, maar wel eens bij La Cloche (zelfde uitbater). Communicatie via de mail verliep uiterst moeizaam en zeer onprofessioneel.ik heb meerdere mailtjes gestuurd... was alsof ik tegen een muur praatte
Creatief boekhouden krijgt nu toch een andere betekenis.Indd, enveloppe openlaten en ik tel steekproefsgewijs de enveloppe na. Bij nieuwe meestal onmiddellijk als die in de badkamer is
Da's een optie, maar de minst gebruikelijke meestal is het een verrassing omdat ze een boek gebruiken die ze al hadden die weg mag maar voor mij interessant leek zo is er iemand die me elke keer opnieuw een boek van een reeks geeft die hij thuis heeft
En bij anderen doen we een boeken-ruil. Ik breng een boek mee die ik gelezen heb, en ik krijg in ruil een nieuw boek met de enveloppe tussen. Plezant toch
Wat was de reden of wat denk je dat de reden was? Daar ben ik wel benieuwd naar.Nou ja ze ging wel degelijk mee naar de kamer, we hebben ons ook uitgekleed, en toen besloot ze ineens dat ze geen seks wilde en liep ze weg. Sja, een dame die zich alleen uitkleedt en dan wegloopt, daar betaal ik geen 70 Euro voor natuurlijk...
Ik op zich ook, maar ergens doet het er niet zoveel toe. Misschien had meneer wel schurft, rook hij naar rotte eieren en loeide hij als een zwangere koe. Maar de dame heeft de date afgebroken, dus dan kan ze ook geen aanspraak maken op een betaling. En het huis faciliteert alleen maar en kan dus ook geen betaling claimen. Geld terug geven als huis en verder niet zeuren. De dame weigerde de klant, that's all.Wat was de reden of wat denk je dat de reden was? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ja daar ben ik ook tot op de dag van vandaag heel erg benieuwd naar. Was nota bene een dame die ik al vaker had bezocht en waarvan ik een week eerder nog van een collega had gehoord dat ze het over me gehad had en me graag terugzag...Wat was de reden of wat denk je dat de reden was? Daar ben ik wel benieuwd naar.
vertel mij wat...Zoiets geks heb ik nog nooit gehoord dat een dame wegloopt na het uitkleden
Ik vermoed dat ik weet over wie je het hebt. Die schijnt wel vaker zulk onvoorspelbaar gedrag te vertonen.Ja daar ben ik ook tot op de dag van vandaag heel erg benieuwd naar. Was nota bene een dame die ik al vaker had bezocht en waarvan ik een week eerder nog van een collega had gehoord dat ze het over me gehad had en me graag terugzag...
Toen ze de date stopzette zei ze nog letterlijk dat ik mijn best wel deed en het aan haarzelf lag. Toen ik zei dat ik het niet snapte werd ze agressief, leek wel een zenuwinzinking of zo.
Dan kan zo'n huis toch niet doen of hun neus bloedt?Ik vermoed dat ik weet over wie je het hebt. Die schijnt wel vaker zulk onvoorspelbaar gedrag te vertonen.
Ouwe player!Of dat je vooraf betaald had , hand in hand naar buiten loopt en aan het eind van de gang je geld terugkrijgt ,ik haar verbaast aankeek waarop ze lief antwoorde " je was zo geweldig , ik kan dit echt niet accepteren"
Vergelijkbaar, bij een vaste dame vergeet je het soms, van beide kantenEen beetje in lijn met wat ook door anderen geschrevrn is. Bij nieuwe dames aan het raam en in privehuisen is het vooraf.
Bij mijn vaste betaal ik vaak achteraf. Heb 1x meegemaakt dat de dame dacht dat ik al betaald had en ze gaf me dus al eenafscheidszoen. Toen maar gevraagd of ze niets vergeten was. Ze wist het echt niet meer.
Nou, ik vergeet het echt niet. Wikkel mij zaken altijd netjes af. Al zou het echt een vergissing zijn, zou mij er niet goed onder voelen.Vergelijkbaar, bij een vaste dame vergeet je het soms, van beide kanten
Was House of Dreams, kort voor de 1e coronasluiting.