Alleen in de Saunaclubs in Duitsland betaal je achteraf
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet niet waar jij vandaan komt maar hier in NL betalen we gewoon voorafBetalen jullie in Nederland doorgaans vooraf of achteraf?
Ik maak hiervoor een topic (en een account) omdat ik wel vaker lees dat achteraf betaald wordt. Dit is anders dan mijn ervaringen waarbij doorgaans vooraf om het geld gevraagd wordt. Nu heb ik al vaak genoeg een minderwaardige ervaring gehad, als ze achteraf betaald wordt neem ik aan dat ze net iets beter haar werk doet.
Op dit moment geef ik vooral goed fooi als ze naar behoren presteert, iets wat ze zich wel herinnert als ik opnieuw kom. Maar die eerste keer mag gemiddeld wel wat beter.
Komt bekend voor de briefjes van €10, tijdje geleden bij een masseuse thuis, afgesproken €110, was eerste keer bij haar. Gezellig praten vooraf, waarbij ze al heerlijk haar jurk liet openvallen, daarna goed uur op massagetafel, en daarna samen douchen, en was het tijd te betalen, 11 briefjes van €10, zij tellen, en daarna weer, en gaf ze 4 briefjes terug, "ik vond het gezellig met je"Het is zeker ook een manier en oogt inderdaad prettig.
Hoewel - soms heeft de geldautomaat geen 50 (meer) of zelfs 20 en kreeg ik 10x10 . zucht. Die moet je echt uittellen of in rijtjes neerleggen.
Ja. Maar doe dit alleen bij dames van wie bekend is dat ze betrouwbaar zijn.Ik vraag me af....hebben jullie wel eens vooruitbetaald zonder te zijn bedrogen?
Zoals wij ook niet zeker zijn of de dame ons een goede service geeft. Het werkt ook 2 kanten opDan krijg je weer klaplopers die aan het einde hun geld zijn 'vergeten' etc, dat gaat niet werken in deze branche
Ja maar niet achteraf laten betalen heb ik nog wel begrip voorZoals wij ook niet zeker zijn of de dame ons een goede service geeft. Het werkt ook 2 kanten op
De helft dan. Trouwens, als je officieel werkt heb je toch niks te vrezen?Ja maar niet achteraf laten betalen heb ik nog wel begrip voor
Dat is logisch, ik heb het over als je niet bekend bent met elkaarBij vaste dames kan dat soms wel.
op een eerste date lijkt het mij onmogelijk. Maar op een tweede date heb ik het dus al voorgehad. Gewoon direct beginnen neuken en pas 3 uur later....Ow ja, ik moet je nog wat.......Dat is logisch, ik heb het over als je niet bekend bent met elkaar
Dat kan, maar als jan en alleman allemaal achteraf gaan betalen dan gaat het geheid foutop een eerste date lijkt het mij onmogelijk. Maar op een tweede date heb ik het dus al voorgehad. Gewoon direct beginnen neuken en pas 3 uur later....Ow ja, ik moet je nog wat.......