Algemeen Acapulco Gold algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren naar Acapulco Gold geweest. Voor het eerst sinds lange tijd. Ik had met een bekende afgesproken en deze vroege vogel stond al op de parkeerplaats toen ik aankwam na een rit met veel wegwerkzaamheden, maar geen vertragingen door het rustige Pinksterverkeer. 93 minuten voor de heenreis en 89 minuten voor de terugreis. Het was 10 uur, dus we zijn samen naar binnen gegaan; voor slechts €30 kreeg ik een badjas met 2 kleine gaten erin mee.

Het ontbijt was eenvoudig, maar wat er lag was goed. Net afgebakken warme broodjes, warme eieren en wat vlees en kaas, zoet beleg, feta, komkommer tomaat. De espresso van versgemalen bonen was ook voldoende. Ik kwam ook nog een bekende Franse ijsbeer tegen. Even de club verkend. Niets veranderd, behalve dat er nu een (betaald) solarium is.

De eerste keer naar het dakterras. Dat zou ik die dag een keer of 6 doen. Ik ben niet iemand die lang in de zon ligt, maar steeds even een frisse neus halen en 5 minuten op mijn rug en 5 minuten op mijn buik in het zonnetje liggen en was heerlijk. Er is ook geen jacuzzi om lekker te ontspannen.

Afijn, naar het hoofdonderwerp: de dames. Voor een Pinkstermaandag een zeer ruime keuze van 30 tot 40 meest Roemeense dames. Veel zeer skinny dames, ook veel 10 minuten dames (die naar de kamer gaan met een man en na korte tijd weer in de bar verschijnen). Ook wat molliger en oudere dames, voor elk wat wils, alleen geen dames van kleur. Op aanraden van een Franse ijsbeer de eerste kamer gemaakt met Ariana: https://www.girlsreview.nl/threads/ariana.44493/
Niet geweldig, maar net voldoende.
Op aanraden van een andere ijsbeer een kamer gemaakt met Adnana https://www.girlsreview.nl/threads/adnana.44491/post-852977
Voor de derde kamer kreeg ik een tip voor Ella of Brianna. Maar eerder hadden andere aanwezige ijsberen mij ook op Caro en Adina gewezen. Die waren echter de hele dag naar de kamer verdwenen en werden steeds afgevangen voordat ze in de bar verschenen. Zou ik in deze club nu ook wat keuzestress krijgen? Toen ik na het eten toe was aan een kamer loste het probleem zich vanzelf op. Ella was op de kamer en Caro verscheen. Ze ging eten met Adnana. Ik dacht dat Adnana best positief over mij zou zijn, dus Caro aangesproken. Ze had na het eten nog een afspraak maar zou daarna naar mij toe komen. Terwijl ik op haar wachtte verscheen Adina. Maar ik had al een afspraak staan, dus netjes gewacht op Caro en met haar naar de kamer gegaan: https://www.girlsreview.nl/threads/caro.44492/

Dan het eten: Het ontbijt is al beschreven. Het grote nadeel is dat je echt op tijd moet zijn. Op = op. Zo waren 2 mannen naar de MacDonalds geweest voordat zij naar de club gingen. omdat ze wisten dat ze het ontbijt al gemist hadden en er tot 3 uur amper iets te eten zou zijn. Om 3 uur en om 6 uur ontstaan er rijen voor het buffet om op tijd te zijn voor het eten. En mannen zitten dan in het restaurant te wachten op de tweede ronde. Dat doet voor mij wat af aan de ontspannen sfeer in de meeste andere saunaclubs waar ik verspreid over de dag vaak wat kleinere hapjes of porties neem. Om 3 uur heb ik een hamburger met friet gegeten. Een krappe voldoende. 's Avonds was er keuze tussen sla, rijst, couscous, drumsticks met doperwten, wortelen, aardappels en olijven en kipschnitzel. Allemaal prima van smaak en de schnitzel lekker knapperig gefrituurd. Een grote schaal yoghurt was het toetje en rond half acht stond er ineens taart op de bar. Geen idee of dat toeval was vanwege een verjaardag of onderdeel is van het normale programma.

Al met al was ik vandaag €60 (€30 entree en 3x €10 voor de 3 kamers) goedkoper uit dan in Sixsens. €70 goedkoper dan Babylon en €30 goedkoper dan Venus. De club was netjes, nergens schimmel gezien, de toiletten en douches werkten allemaal. De kamers waren niet echt memorabel behalve het Russisch van Adnana, de wellness is ook minder dan in die clubs. Een echte budget ervaring dus. De gezelligheid was weer dik op orde. Goed bijgepraat met diverse andere mij bekende ijsberen. Al met al een dikke voldoende voor het geld. Ik betaal zelf wel graag wat meer voor kamers met echt tongzoenen, een betere wellness en minder stressvol eten. Dus ik denk dat een volgend bezoekje wel weer even op zich laat wachten.
 
Ja, Acapulco Gold is samen met Sixsens overdag door de week de club met de meeste dames. Reken zelfs op een maandag op circa 20 dames.
Sommige dames werken nog voor €40 per 30 minuten, maar de meesten vragen tegenwoordig €50 per 30 minuten.
 
Ja, Acapulco Prime is een andere club, heeft meer voorzieningen (zwembad, tuin), wat minder vrouwen. En in die club mogen de dames niet jagen. Sommige mannen vinden dat fijner, anderen vinden het te saai en hebben moeite om zelf op de dames af te stappen. Ook daar is het tarief voor de dames €50/30 minuten.
 
Er zijn in AG genoeg dames aanwezig die ouderwetse service aanbieden zonder extra's zoals Loredana, Emily, Caro, Vivian, Micheala en nog wel een paar waarvan de namen mij niet binnenschieten.
 
Ik was twee weken geleden op zondag in Gold en vond het (weer) tegenvallen. Bijna geen nieuwe meiden en sowieso niet heel veel meiden. Ook waren de aanwezige dames die ik al eens geneukt had, niet echt voor herhaling vatbaar. Ik was 3,5 maand daarvoor ook al teleurgesteld tijdens m'n laatste bezoek.

In 2022 en 20223 ben ik er vaak geweest, in totaal 56 verschillende dames geneukt. Natuurlijk waren in eerste instantie alle meiden nieuw, maar ik had toch echt het gevoel dat er veel vaker nieuwe meiden waren. Er waren ook veel meer van "mijn" type (jong, slank).

Uiteindelijk twee (voor mijn smaak) te mollige meiden gepakt, zoals altijd wel prima service. Heerlijk zonder condoom gepijpt, veel tijd, en maar 50 euro. Maar toch zal ik pas weer over een jaartje of zo terugkomen. Voor mij is het belangrijk dat er altijd iets nieuws valt te neuken, in ieder geval zeker als je een paar maanden niet bent geweest.
 
KWIJT

Op de 23e van de 9e zou het weer wat minder zijn. En met minder mooi weer is AG een goeie optie voor me met hun rust kamer. In de zomerse maanden bezoek ik liever saunaclubs waar je lekker in hun tuin kunt zonnen. Het liefst met een zwembadje erbij om even een frisse duik te nemen.
Daarbij las ik dat Cathy/Kathy terug zou zijn en hoopte haar te treffen.

Nadat ik om de hoek voor 1,60 had getankt, draaide ik na een lange afwezigheid rond 11:30 weer eens de parking van AG op. Genoeg overdekt plek over.
De theke ruilde voor 3 tientjes m'n outfit om voor die van een ijsbeer.
Even opfrissen in de douche die minder muf rook als dat ik me herinnerde.
Gauw door naar het restaurant voor een ontbijtje. Beteuterd keek ik naar de lege schaal waar normaal de gekookte eitjes in liggen. Ik keek nog even in de keuken of de kok er was. Zag helaas alleen een leeg ei doos liggen...
Een dame was net klaar met eten en vroeg of ik iets zocht. Ik zei dat ik wilde vragen of ze nog eitjes hebben. Geen idee zei ze, toen ze aankwam lag er nog maar eentje in.
Ik keek naar haar bord met ei schil en zei gespeeel met een schuddend vingertje Ah ha! Jij was het die de laatste heeft ingepikt!
Ik had me vervolgens maar beholpen met 2 sneetjes toast en wat honing.

Na het eten spotte ik Carolina in de serre. De vorige keer was ze gepannenkoekt en aangezien ik niet te veel gegeten had, besloot ik er gelijk op af te stappen. Ze wilde echter even rustig haar drankje op maken en had meer aandacht voor haar mobieltje. Prima, even met rust laten dacht ik.
Een poosje later kwam ze de bar binnen en ging op een bankje zitten en ging verder met haar mobieltje.
Ik er gelijk weer op af, en dit keer ging ze mee.
Ze is voor mijn gevoel vaak wat koeltjes, dus ik kon niet goed peilen of ze een slechte dag had. Maar het kamertje werd een domper. Ze was er ditmaals niet voor in om verwend te worden. Zelf had ik er ook part aan dat de kleine soldaat nog niet paraat was en er een vermoeide bestuurder knikkebollend bij zat. Om uiteindelijk als een dooie pier erbij te liggen. 5 minuten waren er pas voorbij en ze zat er wat ongeinteresseerd bij. Een gesprekje kwam ook niet lekker op gang en vroeg toen maar of ze me wilde masseren.
Dat deed ze maar was er niet voor opgeleid. Ik ook niet, maar bood 5 minuutjes later er 1 voor haar aan. Daar had ze geen trek in. Er was totaal geen sfeer en besloot de stekker er maar uit te trekken. Verspilde 10 minuten en 50 euro. Omgerekend 150p30, dus mij niet meer voor Dagobear uitmaken ;)
Wat een domper. De 1e ontmoeting begon ook koeltjes, maar op de kamer werd ze wel geil. Maar nu was er geen beademing. Wel een groen hartje.

Eenmaal opgefrist terug in de bar op de uitkijk gaan zitten om te zien of Cathy er zou zijn. In het verleden was ze er namelijk meestal overdag al. Ik ging in het hoekje naast het bankje zitten waar ze in het verleden meestal zat. Helaas kwam er alleen een dikke Duitser naast me zitten. We raakten aan de praat en het blijkt een veelpleger te zijn die te veel favorietjes heeft om ze aan te wijzen.
Hij had Cathy ook nog niet gezien, maar een paar dagen ervoor nog wel.
Ik had goeie verhalen gehoord over Cleo en vroeg of hij die had gezien. Daar was ie nog niet eerder mee geweest, maar had haar ook niet gezien. Hij wist ook niet of ze er zou zijn. Vaak nemen de dames hier volgens hem op zondags en/of maandags vrij...
Maar ik was niet getreurd, omdat mijn 2e op de lijst ik in de ochtend al had gespot. Silvia (Aisha ex Living Room) had het echter die dag behoorlijk druk en ging van de 1 naar de andere klant.
Na gezellig met de Duitse beer gekletst te hebben, was het om 14 uur tijd voor een kommetje soep. De Duitse beer had Cleo intussen gespot.
Simpel soepje, maar als je trek hebt smaakt alles extra. Silvia zat met haar vriendinnen te aan een ander tafeltje in de serre.
Ik positioneerde me strategisch op het bankje in de bar naast de deur. Met m'n 'Aisha' lokkertje half uit m'n badjas bungelend. In eerste instantie ontglipte m'n prooi me bijna, want ik keek toe hoe ze me voorbij liep. Maar 1 van d'r vriendinnen had het lokaas wel gespot en riep haar dat ik iets had wat ze leuk vindt. Ik zag hoe ze halverwege richting hun bankjes zich omdraaide en haar oogjes samenkneep toen ze mij aankeek. Nieuwsgierig liep ze naar me toe trok het speeltje uit m'n badjaszak en holde terug naar haar bankhoekje... De brutale deugniet!
Van mij! Van mij! riep ze. Ik liep er gespeeld boos op af met handen in m'n zei. Nee nee, helemaal niet, en ging naast haar zitten. Haar vriendin vroeg wat het was, en ze hield em omhoog.
Maar ik zei helemaal nog niet van haar, want Chinaklaus deelt alleen een presentje uit ná een kamer. Ik zag de radartjes razendsnel ronddraaien in d'r koppie en ze vroeg dat we dus een kamer op gaan? Inderdaad. Ik had m'n antwoord amper gegeven of ze had d'r tasje al in d'r handen om een sleutel te halen.
In het appartementje hadden we vervolgens geweldig van elkaar genoten, waar ik deze GOSC meid nogmaals wist te verrassen, aangezien ze onze vorige ontmoeting wat was vergeten.

Even in de sauna bijkomen van alles. Daar kwam die vriendelijke Duitser ook bij. Hij wist me te vertellen dat Cathy intussen ook was gearriveerd, maar dat het wel even kon duren voor ze gereed zou zijn. Je weet wel, vrouwen...
Na de sauna even afkoelen. De glazen deur van het kleine buitenhoekje naast de buitendoucheruimte stond open. En het was er niet volgestouwd als opslagruimte ofzo, maar de 2 ligstoelen stonden er (weer?). Vind het erg fijn om na een saunarondje even in de buitenlucht te kunnen afkoelen. Ook al is het maar zo een klein hoekje. Hetzelfde geldt voor Samya, waar je bij de wellness ook naar een hele kleine buitenruimte kunt. Beter zo iets, dan helemaal niets of dat je de halve club door moet om buiten te komen.
Het enige wat minder was, was dat de kunststof mat of vloer pal naast de sauna wat onfris rook. Later op de dag gooide een man mijn gebruikte handdoeken in de mand, omdat ie dacht dat de geur daar vanaf kwam. Maar het hing er de hele dag al. Hopelijk dat ze die eens met chloor ofzo eens reinigen.

In de middag even een lekker hapje gegeten. Hoewel het werd gebracht, was het nog wel goed warm en smaakte het nog wel vers. Erna even in de bar uitgebuikt.
Zie ik daar ineens Cleo in de serre zitten. De Duitse beer had al verteld dat ze half lang zwart haar en een bril heeft. Bovendien zag ik d'r bij Silvia en haar vriendinnen zitten. Ging naast haar zitten voor een kennismakingspraatje. Leuke dame die goed in Engels kan communiceren. Na een minuutje of tien zag ik een bruggetje om te kijken of we ergens met wat meer privacy ook wat leuke dingen kunnen doen.
Ze snapte de hint en ging voor een sleutel. Eenmaal in het appartement bij de receptie bleek dat ik met een topper te maken had. Een combi van brains, skills and passion. Uitmuntend van elkaar genoten tijdens de uitgelopen kamergang. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader. Nu ben ik gauw tevreden, maar ik denk dat als de klik er is, de meesten niet met een domper van haar zullen vertrekken.

Me opgefrist en net toen ik m'n handdoek terug wilde hangen bij de sauna, spotte Cathy en ik elkaar vanaf een afstandje. Zij zag me bij de ingang van de bar, en ik keek eigenlijk de hele dag wel even die hoek op om te zien of ze er zat. Ik ging er gauw naast zitten om even bij te kletsen. Ze vroeg direct wat ik vandaag bij me had. De onschuld spelende vroeg ik wat ze bedoelde. Nou, ik had altijd presentjes bij me. Ik wees naar de zithoek tegenover ons en Silvia en Cleo hielden hun presentjes in de lucht.
Daar wilde ze er ook wel eentje van. Nou ze weet, presentje komt na een intiem samenzijn. En zo zochten we al gauw een kamertje op waar we heerlijk van elkaar hadden genoten. Intens fluitend, maar helaas zonder beademing.
Na het afrekenen liep ik Caro tegen het lijf en hoopten elkaar later nog te zien.

Maar eerst was het hoog tijd voor het avond eten. Door de kamergangen was het niet meer vers. Het goeie is dat het merendeel van het type eten geschikt is voor warmhoudbakken. Dus ook al staat het wat langer, heb je niet te maken met soppige bakmeel lagen of uitgedroogd vlees ofzo.
Wat ik wel raar vond was dat ze in de ochtend/middag de broodjes nog wel netjes afgedekt hadden met transparante plastieken deksels die opengeklapt kunnen worden, maar in de avond stond het er onafgedekt bij...

Enfin, erna even uitbuiken en een dutje doen in de warme zoutstenen kamer op de 1e verdieping. Daar bleek de Duitse beer ook te liggen. We raakten aan de praat en van een dutje kwam het er niet van. Hij vertelde trouwens in de ochtend dat ie achterovergekukeld was op die ligbedden, dus weer gewaarschuwd. Maar goed, we hadden het weer over het ijsberenlandschap en terloops kwam Happy Garden en het ijsberenforum ter sprake. Hij vertelde dat ene Mentholbear daar altijd de gamba's leeg vrat. En dat die ijsbeer vandaag ook in tha house zou zijn.Ja, dat klopt antwoorde ik. Je zit naast em. Er viel even een moment van stilte. Dat was even een verrassing voor em, want hij dacht dat een andere man waarmee hij ervoor had gesproken dat wel eens zou kunnen zijn. Maar nee, er is er maar 1 de enige echte! ;)
En hij bleek forumbeer Purrfect te zijn. Al die tijd hadden we geen idee dat we allebei op het forum zitten... Na een poosje nam ie afscheid en ik drukte nog even op het hart dat als ik em een volgende keer straal voorbij loop dat niet vanwege ego is ofzo, maar dat Dementholbear's bovenkamer nogal gedefragmenteerd raakt. Namen en gezichten blijven niet goed hangen. Alleen welke dag er gamba's in Happy te vinden is weet ik nog wel...

[Vanwege max 1000 tekens bericht moeten afbreken]
 
[Bedankt voor jullie reactie, hierdoor kan ik het vervolg posten :)]

Ikzelf deed toen eindelijk m'n dutje. En toen ik weer opstond was het alweer de hoogste tijd om te vertrekken. Dagje AG was me weer prima bevallen.
Beneden in de bar nog even tegen Caro gezegd dat het em vandaag niet zou worden. Lieve jonge dame had daar alle begrip voor en hopelijk treffen we elkaar een volgende keer.
Alhoewel... Acapulco Gold begint zo wel erg veel favorietjes te krijgen. Met zo veel kamers was ik al met al meer kwijt dan bij een bezoek aan een premium club als Golden Gate, waar de hand op de knip blijft. Maar voor 50p30 wil ik nog wel eens een joker kaart trekken. Ben ik daar nou de enige in?
Waarvoor typ je zo'n lang bericht?
Voor het delen van m'n ervaring. Soms is die wat uitgebreider dan een andere keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan