TRIO
Op de 12e van de 12e richtingen Ratingen getrokken voor een dagje ontspanning.
Bij de Ratio superwinkel nog wat inkopen willen doen. Blijkt dat ze helaas gaan sluiten eind van het jaar. De tankstation blijft er waarschijnlijk wel. Fijn zo dichtbij om de hoek van AG.
Bij de club nog een blunder gemaakt toen dacht ik nog een kortingskaartje te hebben. Dat was zeg maar voor een andere Acapulco...
De 3 tientjes entree netjes afgetikt voor een ijsberenvel en opfrissen maar. Ik verheugde me al op de nieuwe douches. Helaas was er onderhoud aan en was het behelpen met de douches boven en naast de sauna.
Enfin, na me opgefrist te hebben lekker ontbijtje genomen met een broodje ei. In de vroege middag werd de soeppot gevuld. En in de middag en avond was er een buffet. Prima gevuld wat mij betreft. Alleen de hamburgers waren voor mij wat aan de rauwe kant.
De sauna was goed op temperatuur. De zout stenen rustkamer deze keer geen gebruik van gemaakt, doordat ik hoofdzakelijk met kameraad Klaus in de bar zat. Die was in een gulle bui en deelde aan alle dames een briefje van 500 euro uit. Gewikkeld om wat chocolade welteverstaan
De line up bestond er overdag al uit een stuk of 15 dames en in de avond ging dat richting de 25. Kwa mannen ongeveer evenveel, dus verhouding vond ik best ok.
1 man in de avond had te veel op en mocht onder streng toeziend oog van de Poolse theke zich gaan omkleden. En nee, het was niet mentholbear die weer es te vaak van het buffet gesnoept had
Fijn dat de club er op let dat overlast beperkt wordt.
Kwa meiden was het eerste slachtoffer ene Karina. Heerlijk van elkaar genoten tijdens een kamertje, maar wat me opviel was dat ze de trend volgt van milieutax.
Met Andrea ging het al een stuk beter en zoals ik bij Aca G gewend ben. Daarmee geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.
Daniela was de verrassing van de dag. In d'r mooie jurk viel ze gelijk al op. Ik had eerst m'n bedenkingen, want zo een mooi slank ding in een jurkje zou misschien alleen een fraai popje op de kamer kunnen wezen. Maar het tegendeel bleek. Op de bank bleek Klaus een goeie ijsbreker en zag ze humor er van in. Er ontstond een leuke klik en hoewel ze iets meer vraagt dan het reguluere in Aca G weerhield dat deze Dagobeer niet. En geen spijt van gehad. Dusdanig geweldig van elkaar genoten dat ik even dacht dat er een aardbeving in Ratingen aan de gaande was...
Erika was mineur van de dag. Zeg maar van het jaar. Deels kwam dat door mezelf. Een boog kan niet altijd gespannen zijn, zeg maar. Maar terwijl ik dan maar een potje spelonky ging doen, lag zij wel wat nep te kreunen. Maar ondertussen ook overduidelijk op haar mobieltje te spelen...
Heb het kamertje niet afgemaakt.
Na een poos bijgekomen te zijn met wat eten en wat wellness rondjes. Was het tijd voor miss ijsbeer 2021, Caro. Tijdens onze poffertjes sessie kwam ook naar voren dat een ander favorietje van me laat op de avond d'r entree had gemaakt. Tijd om er nog een kamer aan vast te plakken had ik niet, vanwege het late tijdstip en afspraken de volgende ochtend. En zo ontstond onverwachts het idee om een laatste TRIO van het jaar te doen. Eda (voorheen andere artiestennaam) werd gevraagd om zich bij ons te voegen wanneer ze klaar was met een klant. En een poosje later werd ik geweldig verwend door 2 lieve dames. Na een poosje liet Caro ons achter, omdat ik besloot toch nog met Eda iets langer te willen blijven.
Acapulco Gold blijft toch wel een fijne budget club. Ik zou zeggen, geniet er van, zo lang het allemaal nog kan.