WING MAN
Na een weekje vakantie en een weekje uitzieken, op de 30 van de 10e besloten om met het weinig zonnige weer een 'winter club' te bezoeken. Voor mij is dat een club waar je zonder warm zonnetje in de tuin, binnen toch lekker rustig even ergens kunt liggen uitbuiken. De zoutstenen rust kamer fungeert in deze tent als de lokale Mentholcave.
Iets na opgeningstijd en het aftikken van de 30 euro entree, kreeg ik een modieus felgroen bandje op maat om de pols, sleutels voor locker EN kluisje voor je waardevolle spullen, badjas en gelijk 2 handdoeken.
Daarnaast kreeg ik ongevraagd gratis een grote fles Wodka en flinke fles energydrank. Dat noem ik nog eens een warm welkom.
Wel betrof het puur om de flessen, zonder inhoud en stonden ze in m'n locker tussen een lading pistache schillen...
Een schoonmaker zag het met lede ogen aan en stelde voor dat ik een andere locker zou vragen. Nou was de locker verder gewoon schoon (niet kleverig vuil ofzo) dus ik hield het erbij om de flessen en de pistache schillen eruit te vegen.
Eenmaal opgefrist en omgetoverd tot hongerige ijsbeer, me begeven naar de voederbakken. D'r waren flink wat 'rondvliegende zwarte sojabonen' dus ik besloot het weer op save te spelen met een gekookt eitje en een bolletje brood.
De dag begon rustig met een handvol dames en heren. Mijn date met miss ijsbeer zou pas in de namiddag kunnen plaatsvinden. Ik had nog een joker kaart met een naam er op. Bij navraag aan de theke bleek dat die er (nog) niet was en als ze zou komen dat het mogelijk over een uurtje of 2 pas zou zijn.
Dus dan maar eerst lekker wat sauna rondjes gaan doen. Die was lekker op temperatuur en er was ook aufguss aanwezig die voor een warm dekentje zorgde. Daar nog met een amicale Belgische beer gekletst.
De defecte kranen bij de douches van de sauna zijn hersteld. De verwijderde deur naar het kleine openlucht stukje is vervangen door wat transparante hangende kunststoflappen. Dat maakt de douche ruimte wel wat frisser en ik vraag me af of dat in de winter niet voor spekgladde ijsvloeren in de douche gaat zorgen...
Erna lekker de warme zoutstenen rustkamer opgezocht voor een dutje.
Na weer opgeladen te zijn terug in de bar lekker genoten van een soepje en iets later een smakelijke middaglunch. Ook de sigarenclub was weer aanwezig in hun hoekje bij de glazen wand. En er bekroop met verder het gevoel dat er ook wat forumberen ronddoolden die dag. Eentje daarvan had een koppie die me bekend voor leek te komen, maar zeker weten deed Dementholbear het niet. Gelukkig bleek Rmjhexe met z'n goeie gehuegen mij wel te herkennen. Onze ontmoeting zou nog in Vertigo zijn geweest wist ie te vertellen.
Ik kreeg een seintje dat miss ijsbeer me zo zou komen halen, dus ging ik me maar even opfrissen. En goeie timing, want bij terugkomst zat Caro al op 'haar' bankje te wachten. Na een praatje hebben we ons teruggetrokken naar een appartement waar deze GOSC dame me weer es geweldig heeft verwend.
Met wat saunarondjes, een lekkere avondmaal en een break in de zoutstenen rustkamer weer lekker even bijkomen.
Terug in de bar me genesteld bij Rmjhexe. De receptioniste wist me namelijk te vertellen dat m'n joker dame al enige tijd was gearriveerd. Ik had haar als tip gekregen van een mede beer, waarvoor nogmaals mijn dank, maar ik wist niet hoe ze er precies uitzag.
Gelukkig kende Rmjhexe haar wel en als een ware wingman zou ie me bijstaan. Tussendoor wist ie te melden welke meiden op de kamer tegenvielen en waar je moest wezen voor theezakjes. Ook deelde ie z'n kennis over m'n beoogde dame en dat ze veel, vaak en lang geboekt werd. Dus ik begreep dat ik niet moest treuzelen. Kwa bouw zou ze een normaal postuur hebben, terwijl ik normaal op wat slanker val. Maar een goeie tip laat ik me niet ontgaan.
Het werd al later en hij stond op het punt te vertrekken, toen plotsklaps hij me er op attendeerde dat m'n target de bar inliep. Een snelle blik deed me besluiten om er gelijk op af te stappen, toen ze ons voorbij liep. En gelukkig had ze tijd voor een nadere kennismaking.
Rmjhexe nog gauw bedankt en we vertrokken naar een rustige kamer boven de bar. Onderweg moest Adina nog even grinniken toen ze me betrapte dat ik nog gauw even een geurtje opdeed. Tja what can I say, Mentholbear komt graag fris en fruitig over. Eenmaal op de kamer ontpopt ze zich als een lief vriendinnetje die het rustig opbouwt en de tijd voor je neemt. Technisch top en ook sensueel intiem met me werd. (Was dat geuertje toch ergens goed voor
)
Geweldig van d'r genoten en ook zij is het GOSC predikaat waardig. Een aanrader als je van GFE houdt.
Erna nog wat saunarondjes en in de rustkamer een dutje gedaan om uitgerust de lange reis terug aan te gaan. Acapulco Gold is me weer prima bevallen.