STRESS
Op de 19e van de 4e richting Ratingen getrokken na een tussenstop elders. Hierdoor pas rond 11:50 bij de benzinestation om de hoek aangekomen. E10 kostte toen 1,96. Zou dat in de avond goedkoper zijn? Ik nam de gok en reed terug naar Aca G.
3 Tientjes overhandigd aan de theke om het begeerde ijsberenvel in ontvangst te mogen nemen. Opgefrist en omgekleed mezelf voorzien van een bekertje prik eerst de voederbakken doorsnuffelen. Wat bolletjes en brood voor in de tosti apparaat, simpel beleg, gekookte ei en wat rauwkost was er beschikbaar. Wat broodjes en ei ging er voor mij wel in.
Terug in de bar werd ik al gauw verleid door Caro. Nou ja, verleid... ze zei vrijblijvend hallo en vroeg hoe het ging. Wetende dat zij wist dat ik speciaal voor haar kwam, duurde de intro ook niet lang. Maar dat is ook niet zo mijn ding. 5 minuutjes ofzo bijkletsen is voor mij meer dan genoeg. Ik wil me voor het kameren ook even opfrissen (tenzij ik net van kamer of wellness kom en al gedoucht heb). Dus veel meer tijd van iemand innemen wil ik ook weer niet. Vooral omdat ik geen pannenkoeker ben.
Dus al gauw belanden we op de kamer voor een ouderwets goeie sessie voor 80p60. Met haar is het voor mij geen stomende sex, maar meer een dame die je weet te laten genieten. Heerlijk om de dag rustig mee te beginnen.
Om even bij te komen overwoog ik de sauna, maar het zonnetje deed me besluiten om boven even op te warmen en wat te bronzen. Tot mijn verbazing was het boven helemaal leeg. De vorige keer lagen er een hele rij mannen te genieten van de zon. Prima, heb ik het rijk voor mezelf om 1 van de vele ligbankjes uit te kiezen. Alleen jammer dat ze gevormd zijn om met je rug er op te liggen. Heerlijk ontspannend, maar ergonomisch totaal ongeschikt om met je buik op te liggen. Dus na een poosje me verplaatst naar de zitbank voor de rug
Komen daar niet veel later ineens 5 dames boven. Crap... ik heb een geheugen als een zeeg en ik dacht dat ik de namen genoteerd had. Als ik me vergis waren het Bella, Karla, Elli, Jasmin en Cathy.
Kameraad Harry Haase was ook van de partij met z'n kanseieren zo vlak voor orthodox Pasen. De dames wilden natuurlijk er eentje om een spelletje mee te spelen. Als prijs wonnen ze een Kinder chocolaatje. Hopelijk zat daar de volgende dag niet een Belgische Surprise bij inbegrepen...
Enfin, na een tijdje kwam Cathy met een variant op ons spelletje. Wie won, kreeg mij als prijs. Stiekem hoopte ik op Elli, want die leek me kwa karakter wel leuk. Ook Cathy intrigeerde me met haar wat meer extraverte persoonlijkheid. Maar Bella trok aan het langste eind. Cathy vond het toen tijd voor haar om even een sigaretje te roken, en ze zei dat ze zo het idee had dat ik geen fan van rook ben. Dat had ze goed in de smiezen. Wat ze minder goed in de smiezen had was de stevigheid van haar bekertje fris. Want toen ze naast me kracht zetten om van de lage bank op te staan, kneep ze in d'r beker en spoot zo zichzelf en de hele boel onder. Ze grapte dat ze zo snel al was klaargekomen en we lagen in een deuk.
Bella en ik trokken ons terug om intiemer kennis te maken. Hoewel ze kwa figuur niet mijn voorkeur heeft, is ze wel vriendelijk, aardig, heeft goeie vaardigheden en een groen hartje. Niet die van jaloezie

Heerlijk van elkaar genoten voor 40p30.
Erna lekker soepje genomen om aan te sterken en ben daarna op zoek gegaan naar Cathy.
Dolle meid leek net van een kamer terug te komen en even een sigaretje te willen nemen. Aangezien ik niet goed tegen de rook kan afgesproken dat ik binnen op hou zou wachten. En na een poosje was ze weer terug. Na een babbeltje en snelle douche hebben we heerlijk van elkaar genoten. Een leuke jongedame die weet wat ze wilt, groen hartje heeft en niet op d'r mond is gevallen. Hopelijk is er bij een volgend bezoek weer, want wil best nog eens op herhaling gaan bij d'r. Schade 40p30.
Na even op het dakterras onder het zonnetje te zijn bijgekomen op zoek gegaan naar Elli. De schattige lachebekje met d'r beugeltje.
Ze zat op de bank nabij de DJ hoek met een paar vriendinnen te kletsen.
Of ze zin had in nog een spelletje. En of, niet veel later nam ze haar gewonnen prijs in handen: een levensechte ijsbeer om mee naar de kamer te nemen

Op de kamer is ze helaas meer speels dan dat ze van de sex leek te genieten. Het werd een redelijk kamertje voor 40p30.
Terug in de bar spotte ik weer de dame die door de dag heen veel aanspraak had. Ze zat omgekeerd op haar bank en ik besloot er naast te gaan zitten. Ze draaide haar nek naar me om, maar leek wat geërgerd haar blik weer richting de bar in te kijken. Was even verbaasd en wist even niet wat te zeggen. Toch maar gevraagd of ze vrij was. Toen viel bij haar het kwartje en draaide ze zich naar me om voor een praatje. Ze dacht dat ik alleen maar op haar bank kwam zitten om te zitten. Nou, de ijsberen etiquette ken ik intussen wel een beetje. Naast een dame gaan zitten is toch wel een signaal dat je meer wilt dan zitten uitbuiken...
Nadat het ijs gebroken was kwam pas het voorstellen aan elkaar. Ik weet niet of ze het zag, ik denk het haast wel. Mijn hart sloeg van schik namelijk een slag of 2 over toen ik hoorde dat ze Raluca heet. Ik twijfelde even of ik gauw moest maken dat ik weg kwam, maar toch besloten te blijven zitten. En het kwam zelfs tot een uitnodiging voor de sleutel.
Op de kamer blijkt dat ze hele fraaie rondingen heeft, waaronder een prachtig paar borsten. Haar service was goed en uitgebreid. Iets te uitgebreid voor mijn doen. Ik heb bepaalde posities maar overgeslagen.
Heerlijke sessie gehad voor 40p30.
Eigenlijk had ik die dag meer als genoeg gehad en wilde gaan eten. Maar het lot besliste anders. Ik spotte namelijk een fraaie dame die ik eerder op de dag ook al had gezien, maar geregeld bezet was.
Kwa snoetje doet ze me denken aan een DVP die in 2017 te vinden was in Villa Vertigo. Die had helaas meer oog voor de gasten met grote flessen drank. Maar dit meisje zou zo haar jongere zusje of nichtje kunnen zijn geweest.
Een korte introductie leert me dat ze zich Dana noemt en prima Engels spreekt. Leuke jonge dame die een zeer slank postuur heeft. Ze is beetje de tegenpool van de eveneens zeer slanke Elsa. Als Elsa met d'r blonde lokken de ijsprinses van Acapulco Gold is, dan is Dana Sneeuwwitje met d'r ivoren huidje en zwarte lokken. Hoewel Elsa nog wat magerder is.
Met klapeksters weet je maar nooit wanneer ze weer gevlogen zijn, dus besloten om haar naar een appartementje te ontvoeren. Heerlijk van elkaar genoten voor 40p30. M'n soldaat was te uitgeput van alle veldslagen, dat ie de poort van de tegenstander niet meer kon penetreren. Hopelijk is ze er de volgende keer nog, zodat ze dan eindelijk 'veroverd' kan worden.
Terug in de bar was het twijfelen. Zou ik eerst gauw nog een hapje kunnen eten, of me aan m'n avond afspraak met Caro houden. Die keuze werd voor me gemaakt, omdat ze een klant had en vroeg of het okay was om onze afspraak 20 minuutjes ofzo later te starten. Nou, dat kwam goed uit, kon ik m'n maagje vullen. En hoewel het avond buffet simpel was smaakte het weer prima.
En ze kent d'r klanten blijkbaar erg goed, want ze was terug voordat ik klaar was met die berg op m'n bord te bedwingen. Na me nog even netjes opgefrist te hebben kon het afsluitende relaxen met Caro beginnen. Hoewel relaxen...
De benzine pomp om de hoek zou om 22:00 sluiten. Dat zou een krap uurtje worden. Caro stelde voor om het anders op een half uurtje te houden. Ik had echter een uurtje voor ogen, en het daar op gehouden. Maar door de tijdsdruk kon ik minder genieten van de sessie. Dat lag niet aan haar en was helemaal aan mezelf te wijten. Omdat het allemaal wat krap werd, heb ik de kamer ook 10 minuten eerder beëindigd waardoor de schade 80p50 werd.
Samen nog op zoek gegaan naar Bella, omdat Harry een nieuw huisgenootje zocht. Helaas niet gespot en Caro zou hem naar z'n nieuwe roomie begeleiden.
Aca G is me weer prima bevallen. Door het mooie zonnige weer die dag geen gebruik gemaakt van de sauna, maar zal vast wel prima op temperatuur zijn geweest als altijd.
Alle dames waar ik kennis gemaakt mee had, hadden een groen hartje en waren allen ook correct.
Het klopt dat het wat behelpen is met de sanitaire voorzieningen, zoals dat de WC rol houders niet in gebruik zijn. Als je ze dan toch niet bij vult, vervang ze dan voor simpele Ikea dingen ofzo waar je zelf gewoon 1 rol in kunt doen. En het zou prettig zijn als je de douche koppen op de 1e verdieping aan de muur kan hangen. Maar ik ben al lang blij dat ze er zijn om je achterwerk ook mee proper te kunnen maken.
Kom er graag weer terug.
Bij vertrek gauw richting de rotonde gevlogen, en de hoek om naar de benzinepomp.
En ja hoor, de e10 was 1,92. Whohoo 4 cent bespaard. Tegenover zoveel STRESS en 10 minuten minder gekamerd. Lekker bezig Mentalbear...