In de meeste hotels zijn de kamermeisjes niet zo "meisje" meer, maar eerder moeder of grootmoeder.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe zult inmiddels terugzijn denk ik? Hoe was het?Ik ga over 4-5 weken naar bangkok en zit nu sinds enkele weken op TF.
Moet zeggen dat het tot zover prima werkt. Afwachten hoe het uiteindelijk in de praktijk uitpakt als ik er ben.
Het was geweldig. Ik had op TF contact gelegd met een aantal dames. Uiteindelijk met 2 afgesproken.Je zult inmiddels terugzijn denk ik? Hoe was het?
Klinkt geweldig, dus kom maar door met die linkjesDeze 2 dames waren top! Ik kan ze van harte aanbevelen.
Die kende ik nog niet. Ik zit vaker op Thaiflirting. Iets minder pro's, alleen kost dus wat meer tijd om vertrouwen te wekken.Thai Romance, is ook een prima vijver om in te vissen, als je even op Thai Friendly bent uitgekeken.
Die kende ik dan weer niet.Die kende ik nog niet. Ik zit vaker op Thaiflirting. Iets minder pro's, alleen kost dus wat meer tijd om vertrouwen te wekken.
Pfoh je eerste keer, dat is gewoon de allermooiste!Ik ga in oktober voor het eerst 2 weken naar BKK en Phuket... Heb me nog nooit zoveel ingelezen voor een reis over where to (not) go etc en what (not) to do...
Er is echt veel info te vinden online over Thailand, niet te doen. Kan niet wachten
ik vertrek de 17e weer... ga met een maat die maar 2 weken wil/kan...Pfoh je eerste keer, dat is gewoon de allermooiste!
Ik ben vanaf 20 Oktober een dag of 3 in BKK. Als je zin hebt kunnen we wel een biertje doen dan
12 jaar geleden ging ik voor het eerst alleen naar Thailand. Ik had toen een lijstje gemaakt van dingen die ik zeker wilde bezoeken.Er is echt veel info te vinden online over Thailand, niet te doen.
Het lijstje niet, maar ik denk wel veel dames aldaarHet lijstje is nog steeds niet afgewerkt ...
ik vertrek de 17e weer... ga met een maat die maar 2 weken wil/kan...
Je moet eens aan de straatbarretjes gaan zitten op de hoek van soi 7, je gaat verschieten hoeveel ze meegepakt worden en dan vooral laat in de nacht, zelf al enkele meegepakt en geen problemen gehad buiten 1 keer de prijs niet afgesproken en wou 5000 maar heb ze 3000 gegeven meer niet.Er lopen wat Afrikaanse streetwalkers in Bangkok op Sukhumvit: van best leuk om te zien tot overjaarse landwalvissen. Zo goed als nooit zie je ze iemand aan de haak slaan. Ze werken nooit in bars of clubs want dat is wettelijk niet mogelijk. Of ze daar alleen zijn op een toeristenvisum, dan wel of ze deel uitmaken van een groep (bende?) met pooiers e.d.m. is moeilijk te zeggen, maar het zou me niet verwonderen. Hoewel ik geïnteresseerd ben in Afrikaansen, vind ik het te link om in Bangkok een Afrikaanse mee te nemen naar m'n hotel. Met Thaise DVPs die ik uit een bar of club haalde heb ik nooit problemen gehad. Met een "freelance" Afrikaanse weet je één ding zeker: als het fout loopt, heb je geen verhaal.
Sowieso--> Maak een Line account aan en zet deze in je TF profiel. Zorg dat je TF profiel er ook goed uitziet uiteraard.
Wat bedoel je hiermee ?waarbij enkel de timing van tel is
En vervolgens vervelende berichtjes krijgen van vrouwen die te oud, te dik of te ver weg zijn? Nee dat zou ik nooit doen. Ik krijg op TF altijd al veel berichtjes van vrouwen buiten mijn doelgroep, maar daar krijg ik verder gelukkig geen meldingen van op m'n telefoon. Dat zou met Line wel het geval zijn.--> Maak een Line account aan en zet deze in je TF profiel. Zorg dat je TF profiel er ook goed uitziet uiteraard.
Stel dat je meerdere 'rondes' hebt binnen de tijd.Wat bedoel je hiermee ?
Misschien had ik geluk, zelf geen last van gehad. Vrij rondom de eigen leeftijdEn vervolgens vervelende berichtjes krijgen van vrouwen die te oud, te dik of te ver weg zijn? Nee dat zou ik nooit doen. Ik krijg op TF altijd al veel berichtjes van vrouwen buiten mijn doelgroep, maar daar krijg ik verder gelukkig geen meldingen van op m'n telefoon. Dat zou met Line wel het geval zijn.
Makes sense, maar ik ken de opmerking niet "waarbij moment van tel is" niet, vandaar…Stel dat je meerdere 'rondes' hebt binnen de tijd.
Vaak gezien '1 shot = xx Baht": "2(+) shots = xyz Baht extra". En varianten hierop.
Dat valt makkelijk te ontwijken, door je filters goed in te stellen. Wil je ze bijvoorbeeld tussen de 18 en 25, dan stel je dat zo in op de slider en tik je de knop aan. Voor andere filters, geldt dat net zo Makkelijk zat.En vervolgens vervelende berichtjes krijgen van vrouwen die te oud, te dik of te ver weg zijn? Nee dat zou ik nooit doen. Ik krijg op TF altijd al veel berichtjes van vrouwen buiten mijn doelgroep, maar daar krijg ik verder gelukkig geen meldingen van op m'n telefoon. Dat zou met Line wel het geval zijn.
Timing, tijdsduurMakes sense, maar ik ken de opmerking niet "waarbij moment van tel is" niet, vandaar…