Een aantal tips: de dames van de nacht van 18-25 jaar zijn nu erg met TikTok bezig en maken mooie profielen en filmpjes daar, ook Google Translate en SayHi wordt veelvuldig gebruikt om real time te vertalen en ze zijn erg visueel ingesteld, heb mijn overtollige iPad aan haar uitgeleend, dat vindt ze fantastisch.
Al 30 jaar in Thailand en ik merk dat het communiceren met de vertaalpaps nu veel makkelijker gaat en je een achter gesprek kunt hebben en hun beweegredenen om in het werk te geraken.
Mijn huidige lief enorm blij gemaakt door een permanente hotspot van mijn Android voor haar te maken, eerst moest ze altijd naar een wifi punt, omdat ze geen geld had om haar data tegoed op te waarderen, ze komt uit "construction workers" gezin, dat wordt onderbetaald wordt gedetacheerd vanuit Cambodia in Thailand. Dus nu kan ze zodra ze in mijn buurt is en blijft, lekker TikTok filmpjes en Youtube bekijken, blijer kunnen je haar niet maken.
De huidige generatie is sterk visueel ingesteld door een verhaal wat je wilt uitleggen uit te tekenen op papier of een animatie te maken, kun je ook veel begrip krijgen en hun situaties uitleggen waar je over wilt spreken, bijvoorbeeld omgaan met mama en familie leden van mama, die wat van je willen waar je niet op in wilt gaan.
Nu ligt ze lekker op de overtollige iPad die ik heb meegebracht te streamen naast mij in bed. tip: via iused.nl kun je onverkochte of refurbished iPads met grote korting kopen.