IK zie ze nog liever zonder bikini.@Hotnurse wel zeldzaam, om een Thaise in het openbaar, in bikini te zien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIK zie ze nog liever zonder bikini.@Hotnurse wel zeldzaam, om een Thaise in het openbaar, in bikini te zien.
Daar zijn de Thaise stranden nog niet aan toe. Maar daar vind ik een klein stukje stof veel sexyer dan naaktheid. Het blote houden we dan voor op de kamer.IK zie ze nog liever zonder bikini.
Zeg wel..Carriers zijn nogal wat inkomsten verloren, de afgelopen 2à3 jaar. Ondanks de ingepompte overheidssteun, is de gewone klant, daar dus de dupe van.
het aantal mensen met HIV is in Thailand vrij hoog, reden temeer om gewoon rubbers op zak te hebben,Ieder doet waar hij zin in heeft, maar de veiligste optie is uiteraard een condoom te gebruiken.
Best neem je je eigen condooms mee. De Thaise standaardmaat is wat kleiner dan de onze.
Toen ik mijn laatste Thailand trip had geboekt, sprak ik een Maleisische vriendin hierover. Ze zat gelijk in de allerhoogste boom.het aantal mensen met HIV is in Thailand vrij hoog, reden temeer om gewoon rubbers op zak te hebben,
Amuseer u !Hoi,
Toch even mijn bijdrage plaatsen over mijn reis. Met reis gezellig vanaf bkk een road trip naar het zuiden gedaan in de oostkust bij changwat Chumphon. Dat was zeer chill.
Tips Tinder en voor de ladyboy lovers Grindr. Tinder bracht me een hard werkende ladyboy echt een model om te zien. Seks is super sensueel met haar en ik ben er enkel een paar drankjes kwijt. Via tinder 2 geile ladyboys gepaald 1 in Bangkok en een super model in pattaya.
Naast Tinder is Bolt ook handig en kijk voor hotels op booking.com. of TripAdvisor. Zit nu in een luxe toren in pattaya vrijdag ga ik naar Bangkok tot dinsdag.
Cungiver
Vooraf contact leggen is niet heel nuttig. Puur omdat ze ook (terecht) vaak in profiel hebben staan "only text when you pattaya".Iemand nog tips voor gebruik van Thaifriendly om vooraf contacten te leggen ? Het kaf van het koren scheiden ? De 1 bericht per 10 minuten (van beide kanten?) is ook onhandig; verleggen naar de app Line helpt wel iets.
Weet ik inderdaad, maar met de betreffende dame heb ik afgesproken voor 24 uur.@mar11 Longtime is vaak savonds tot ochtend. Geen 24u. Tenzij nadrukkelijk vooraf duidelijk afgesproken...