Just-a-Lurker
Meubelstuk
- 1.143
- 15/02/22
- 2.662
Welkom merel. Leuk je hier te zien. Welke merel ben jij als ik vragen mag?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe kan , net als de mannen hier, incognito blijven. Merel Vogelvlucht is de enige Merel waar mee ik ooit heb gedate, maar dat is al weer ff terug.Uit welke Merels kan ik kiezen?
Het gaat bv. over waar de dame vandaan komt, leefsituatie, interesses, wat ik voor het brood doe, etc. En als het goed is vind je iets aan gezamenlijke interesses en/of kan je ook samen lachen. Daarbij knuffelen en strelen, evt. iets eten/drinken.ik bespeur hier een sterke voorkeur naar langdurige dates. Dat mag en kan , maar dan wordt er veel gevraagd van de social skills en gespreksvaardigheden van de dame. ik ben altijd benieuwd waar de gesprekken overgaan.Die" geestelijke uitwisseling" waar over ik las hier.
Maar hoe zit het mannen die snel klaarkomen en niet de controle heeft over zich zelf. Bij mij komt het vaak voor dat ik 30min boek bij een DVP en ik kom na 10min al 'vroeg tijdig' klaar.Ik begin niet aan halve uurtjes. Ondanks dat veel mannen idd binnen 30min al klaar zijn en zelf graag weer optijd weg willen. Ben ik even veel tijd kwijt aan het maken van de afspraak het voor berijden en het na werk. Dus of je nu 30 min minder lang binnen bent maakt voor de totale moeite die ik er in moet steken niet veel verschil.
Wil je 2x komen? Dan boek je een uur en heb je nog 20 min extra voor die 2e ronden.Maar hoe zit het mannen die snel klaarkomen en niet de controle heeft over zich zelf. Bij mij komt het vaak voor dat ik 30min boek bij een DVP en ik kom na 10min al 'vroeg tijdig' klaar.
En ik heb meer dan 30min voor een 2e ronde.
VideobellenDyslectisch ben ik zeker. Neem aan dat meer dvp dat zijn. Moet toch een reden hebben om dit vak te kiezen.
Ik heb geen foto gezien en snap niet wat je van me wilt?
voor mij Symps als derde woord. En die zijn hier met hopen. je vind ze meestal terug rond de berichten die de dvp's hier plaatsen. Beginnen ze gekke dingen te doen zoals grapjes maken of veelvuldig de like button te smashen. let er maar eens op."Marathonwandelaar" of "pannenkoeker". Weer wat geleerd .
Wat mij betreft zijn dit twee kandidaten voor woord van het jaar.
Snap ik. Lakens verwisselen, douche schoon/droog maken. Zelf uit kleden. In een half uur snel pijpen, seks en dat lakens weer afhalen, zelf aankleden etc.30 minuutjes waren echt de grens voor mij bij het privéhuis. "Waren" omdat ik niet meer werk. Alhoewel ik een kans had om meer extra's te verdienen met meerdere klanten van 30 mins, vond ik meerdere korte afspraken achter elkaar nog vermoeiender dan één lange afspraak. Vergelijk eens: 6 x 30 mins of 1 x 3 uur? Liever het laatste, dank je. Het is wel geestelijk vermoeiend met 6 klanten i.t.t. 1 klant. Ik had niet kunnen inbeelden hoe sommige privéhuis en raamdames vluggertjes van 15 - 20 mins aanbieden. Dat is net genoeg tijd voor het aan- en uitkleden en opfrissen.
Daarentegen begrijp ik ook heel goed waarom sommige mannen voor 30 mins kiezen. Snel klaarkomen, andere verplichtingen, begrotingsbeperkende omstandigheden enz.
Ik 2 of 3. Langer met mij valt niet uit te houden. Mentaal en FysischIk date meestal 4u. Vind het aangenaam om te praten, lachen en andere dingen te doen.
Na 2 uur is mijn sociale energie op, heb ik niet veel meer te zeggen, begin ik me suf te piekeren waar het over te hebben, lig ik het liefst in stilte met de dame in mijn armen, kortom: ben ik nog saaier dan ik normaliter al ben. Nog steeds even vriendelijk en aardig, maar geen idee hoe verder.Ik 2 of 3. Langer met mij valt niet uit te houden. Mentaal en Fysisch
Ik ben eigenlijk heel introvert, maar vanaf dat iemand laat zien dat ie me graag heeft word ik te extravert en druk.Na 2 uur is mijn sociale energie op, heb ik niet veel meer te zeggen, begin ik me suf te piekeren waar het over te hebben, lig ik het liefst in stilte met de dame in mijn armen, kortom: ben ik nog saaier dan ik normaliter al ben. Nog steeds even vriendelijk en aardig, maar geen idee hoe verder.
Geldt overigens grotendeels ook voor feestjes en zo, dus aard van het beestje.
Soms beter duur, dan niet te koop.Ongelooflijk dat sommige dames tegenwoordig 150 euro vragen voor een half uurtje seks schandalig duur als je het mij vraagt.
Hier ben ik het helemaal mee eens ben gisteren bij een dame in Made geweest R V P en heb daar een super leuke date gehad , niet even snel maar ze nam de tijd om mij te verlijden .en we konden ook nog gezellig kletsen samen dat is dus topMoest ik kunnen, altijd min 2u. Ik ga niet enkel om "m'n zak te legen" om het oneerbiedig te zeggen, maar om een prettige tijd te hebben, met geven en nemen.
Lijkt me volstrekt logisch ook toch? Je kwakje lozen is het biologisch doel van seks gezien daarmee een kindje komt.Al deze posts zegt maar weer dat voor veel mannen het om veel meer gaat dan even hun kwakje kwijt te raken.
Ik zag dat ik de vraag van OP eigenlijk nog niet beantwoord had. Dus bij deze.
Hier had ik in het begin ook wel een soort van schaamte voor waardoor ik niet korter dan een uur durfde te gaan. Na verloop van tijd is dit verschoven naar 45 min en nu ga ik gewoon voor 30 min als ik twijfel.
Ik wou kost wat kost een goede indruk maken (onder andere door langer de tijd te nemen) en dat heeft me daardoor al heel wat geld gekost bij dames die dat absoluut niet waard waren.
Het is lastig als man zijnde, maar minder denken in de vorm van potentieel relatiemateriaal te willen zijn, en meer als klant die betaalt voor een dienst. Bijvoorbeeld geen gekke dingen gaan doen als 'kijk mij eens die super aardige vent op het witte paard zijn' door 3 uur te boeken bij een dame als je daar zelf geen behoefte aan hebt. Laat je niet gek maken. Daarnaast zijn er ook dames die je er helemaal niet blij mee maakt en liever dates van 30 min doen.
Met deze uitspraak scoor ik misschien geen punten bij de dames hier (niet goed voor de klandizie als iedereen er zo over denkt), maar zo werkt het toch?