- 4.179
- 01/07/21
- 14.928
Ik snap dit alleen niet echt Joke, want je gaf zelf nog een tijdje geleden aan dat het overdreven gebats van mannen onterecht is en dat de meesten binnen een paar minuten klaar zijn.
Nou, volgens mij is de gemiddelde penetratietijd ook iets van 10 minuten oid. Ok, dan heb je nog aankleden, social talk etc. en dan nog voorspel. Dat je overigens inderdaad heel, heel uitgebreid kan doen.
En laten we zeggen dat het penetreren ook goed gaat en veel langer dan gemiddeld duurt. Dan heb je iets van 1 uur voorspel en 30 minuten penetreren?
Is overigens niks mis mee met deze tijden, maar dit zijn tijden die ik met mijn vriendin maakte. En dat is toch een heel ander setting dan een dvp bezoeken.
Ik gaf enkel een voorbeeld...
Sorry als het als reclame wordt gezien:
Een uur orale verwenning gevend incl een groot deel vh lichaam met eventueel (tong) zoenen. Daarna moet meneer echt even terugkomen op aarde.. even een slokje drinken met babbeltje incl een poetsbeurt van wat er geknoeid is.
Dan rustig knuffelend weer afreizen naar beneden en als de kleine weer de lucht in wijst kunnen we van bil. Dan zit beffen ( mocht meneer dat willen ) ergens tussenin. Als dat gedaan is, rustig douchen en aankleden.
En is de 2 uur voorbij.
Zoiets kan ook in een uur, maar dan komt een wip vaak niet voor of in het laatste kwartier.
Al mijn collega's in de salon verklaren mij voor gek, want wie doet nou zoiets Nou ik..want ga niet eerst 30 tot 45 minuten masseren zoals de rest doet Mijn clienten laten genieten is meer mijn ding dan suf masseren