Ik zag dat ik de vraag van OP eigenlijk nog niet beantwoord had. Dus bij deze.
Hier had ik in het begin ook wel een soort van schaamte voor waardoor ik niet korter dan een uur durfde te gaan. Na verloop van tijd is dit verschoven naar 45 min en nu ga ik gewoon voor 30 min als ik twijfel.
Ik wou kost wat kost een goede indruk maken (onder andere door langer de tijd te nemen) en dat heeft me daardoor al heel wat geld gekost bij dames die dat absoluut niet waard waren.
Het is lastig als man zijnde, maar minder denken in de vorm van potentieel relatiemateriaal te willen zijn, en meer als klant die betaalt voor een dienst. Bijvoorbeeld geen gekke dingen gaan doen als 'kijk mij eens die super aardige vent op het witte paard zijn' door 3 uur te boeken bij een dame als je daar zelf geen behoefte aan hebt. Laat je niet gek maken. Daarnaast zijn er ook dames die je er helemaal niet blij mee maakt en liever dates van 30 min doen.
Met deze uitspraak scoor ik misschien geen punten bij de dames hier (niet goed voor de klandizie als iedereen er zo over denkt), maar zo werkt het toch?